handdator

Visa fullständig version : MEDLEMSAVGIFTEN



AM
2008-02-27, 18:20
Jag vill bara ge en diskret påminnelse om att det är hög tid att förnya sitt medlemskap i RCFF.

I år har ett flertal klubbar anslutit sig till RCFF och det tillkommer hela tiden nya medlemmar. Det är ett mycket gott tecken och ett klart bevis på att RCFF har kommit för att stanna och att grundtanken bakom förbundet är helt rätt.

RCFF växer fortfarande och årets aktiviteter blir större och bättre än 2007. I år ska vi ha meetings på minst tre platser i landet, vi ska ha flera intressanta Workshops, och det finns även planer på utlandsresor.

För att allt ska kunna genomföras behövs medlemsavgifterna. Så har Du inte betalt än, så ser vi fram emot Ditt stöd.

Inte minst är det viktigt för försäkringens skull. Vill Du fortfarande vara försäkrad och delta i årets aktiviteter så sätt in 100 kronor på BG: 5362-3591

Vill Du också ha en prenumeration på Allt om Hobby så lägg till 280 kr och skriv "AoH" på inbetalningskortet/inbetalningen. (Ett kanonpris för prenumerationen).

Glöm inte att skriva ditt namn, adress och inte minst ditt användarnamn.

TACK - Vi gör RCFF tillsammans

Mvh
Ove

jocke1963
2008-02-27, 19:17
Betalade min första medl.avg i RCFF igår...... :)
Synd att jag inte såg det där med prenumerationen innan jag la betalningen.... :roll:

Sigun
2008-02-27, 19:20
Inga problem Jocke går bra att betala in extra pengarna så får du prenumerationen på köpet, maila Jakob han har koll på det där.

/Martin

AM
2008-02-27, 19:21
Du kan komplettera med att sätta in ytterligare 280 kr och ange att det är för AoH och vem som betalar. Glöm inte att ange korrekt postadress - så att tidningarna kommer rätt.

Mvh
Ove

Sigun
2008-02-27, 19:22
hehe.. 30 sekunder snabbare än ove där

AM
2008-02-27, 19:28
Yaaaah! Hard man!

Mvh
Ove

kenneth67
2008-02-27, 19:41
sigun !!! bor du vid datorn å väntar på nya inlägg eller ?;) hehe sigun när han trycker på tangent bordet står internet stilla :)

Sigun
2008-02-27, 19:46
Jo, man sitter och trycker på uppdatera fler gånger i sekunden så man inte missar några nya inlägg, de är därför sajten känns så seg ibland, när jag är inloggad :)

Nyroth
2008-02-27, 19:49
Hur många betalande medlemmar finns det i RCFF idag?
Kunde inte hitta den informationen någonstans.

Mvh,
Nyroth

kenneth67
2008-02-27, 19:50
Jo, man sitter och trycker på uppdatera fler gånger i sekunden så man inte missar några nya inlägg, de är därför sajten känns så seg ibland, när jag är inloggad :)
det där känns bekant på nått sätt hmmmm
ja det vore kul å veta hur många betalande medlemmar det finns idag !

Impulze
2008-02-27, 19:52
Jag skulle gärna se att man fick ett "kvitto" på att man förnyat sitt medlemskap.


//Matte

jocke1963
2008-02-27, 19:52
Du kan komplettera med att sätta in ytterligare 280 kr och ange att det är för AoH och vem som betalar. Glöm inte att ange korrekt postadress - så att tidningarna kommer rätt.

Mvh
Ove

Får se om det finns råd med det efter att jag betalat övriga räkningar ikväll...detta verkar bli en tajt månad... :?

kenneth67
2008-02-27, 19:57
Jag skulle gärna se att man fick ett "kvitto" på att man förnyat sitt medlemskap.


//Matte det får man väl under medlemskort i vänster listen !???

kenneth67
2008-02-27, 19:58
ahhh snabbare än sigun yeeaaahhhhh!

AM
2008-02-27, 20:06
Vi arbetar på en ny och bättre hemsida, men det tar tid och är omständligt.

Just nu får vi lägga in alla uppgifter en och en, vilket tar tid och är besvärligt. Den nya sidan har mycket bättre administrativa egenskaper. Medlemsregistrering och hantering av forumet är mycket enklare.

Vi var over 400 medlemmar 2007 och i år hoppas vi passera 1000-strecket. Trenden är god - ca 10 procent av landets organiserade modellflygare tillhör nu RCFF.

Just i skrivande stund vet jag inte exakt hur många som betalt in för 2008, men det rör sig om mer än 300 medlemmar.

Mvh
Ove

Nyroth
2008-02-27, 20:09
Tack Ove för snabbt svar!

Mvh,
Nyroth

oestling
2008-02-27, 21:21
Yaaaah! Hard man!

Mvh
Ove

Ingen publicerad video= soft boy! :D

Strömquist
2008-02-27, 22:35
Jag betalade alldeles nyss.. :)

Impulze
2008-02-27, 22:38
Jag skulle gärna se att man fick ett "kvitto" på att man förnyat sitt medlemskap.


//Matte det får man väl under medlemskort i vänster listen !???


Medlemskortet fanns redan för 2008 innan man hade betalat.


//Matte

Wulfman
2008-02-27, 22:38
Hard Man = Paying Man 8)

DrHanke
2008-02-27, 22:41
Medlem i gruppen RCFF 334st... + de som nyligen/inte hunnits registreras...
http://www.rcflyg.se/groupcp.php?g=619&start=0

Stora fördelen inget hemligt mambo jambo här, alla kan se aktuell status!

Bra RCFF full insyn det gillar vi! :)

wesse
2008-02-27, 23:56
hard man=glad man

Lasse
2008-02-28, 01:04
Här har ni en som detta år lämnat SMFF till förmån för RCFF, betalat in 380:- för medlemskap + Allt om Hobby, bra pris :)

Edit: Jag glömde skriva mitt medlemsnummer på inbetalningen men jag skrev både namn, adress och användarnamn så ja hoppas det räcker :)

AM
2008-02-28, 04:41
Det ska gå bra då med.

Mvh
Ove

js_
2008-02-28, 08:38
Medlem i gruppen RCFF 334st... + de som nyligen/inte hunnits registreras...
http://www.rcflyg.se/groupcp.php?g=619&start=0

Stora fördelen inget hemligt mambo jambo här, alla kan se aktuell status!

Bra RCFF full insyn det gillar vi! :)

Den där listan stämmer inte :? För jag är inte med o jag betalade för ca 3 månader sen och enligt AM är jag inlagd som medlem.

mulder
2008-03-02, 00:07
Medlem i gruppen RCFF 334st... + de som nyligen/inte hunnits registreras...
http://www.rcflyg.se/groupcp.php?g=619&start=0

Stora fördelen inget hemligt mambo jambo här, alla kan se aktuell status!

Bra RCFF full insyn det gillar vi! :)

Är det de som betalt in avgiften för år 2008 som finns på denna länken?
I så fall stämmer det inte, hittar några som jag vet inte betalt.

Det är av betydelse för klubben att veta vilka som betalt in till RCFF.
Mvh Mikael.D

AM
2008-03-02, 11:08
Alla ändringar i medlemsregistret gör manuellt en gång i veckan. Det är tyvärr lite tidskrävande och det blir med nödvändighet en eftersläpning.

Medlemsregistret är en av våra prioriteringar - då kan vi minska arbetsbördan för den som nu får lägga in alla uppgifter manuellt, få en snabbare hantering och en mer exakt uppdatering av status. Vår IT-guru jobbar på det som sagt.

Det är också ett flertal klubbar som beslutat ansluta sig till RCFF men som ännu inte betalt in medlemsavgifterna, så vi är ännu långt ifrån "fulltaliga".

Mvh
Ove

mulder
2008-03-02, 11:33
Alla ändringar i medlemsregistret gör manuellt en gång i veckan. Det är tyvärr lite tidskrävande och det blir med nödvändighet en eftersläpning.

Medlemsregistret är en av våra prioriteringar - då kan vi minska arbetsbördan för den som nu får lägga in alla uppgifter manuellt, få en snabbare hantering och en mer exakt uppdatering av status. Vår IT-guru jobbar på det som sagt.

Det är också ett flertal klubbar som beslutat ansluta sig till RCFF men som ännu inte betalt in medlemsavgifterna, så vi är ännu långt ifrån "fulltaliga".

Mvh
Ove

Hej Ove.
Tack för ditt svar men jag känner att jag inte fick svar på frågan min eller så förstod jag inte ditt svar, ställer den igen. De som finns med under länken har dom betalt avgiften för år 2008??
Mvh Mikael.D

AM
2008-03-02, 12:00
Jag kan inte ge dig ett exakt svar heller. Vi håller just nu på att ta bort alla som inte betalt - och får samtidigt lägga in de som har betalt för 2008, så det är lite mixat för tillfället. Alla kollas mot inbetalningarna så med tiden blir det hela korrekt. Så svaret är att de flesta på listan över betalat för 2008 är korrekta, men det finns ett mindretal kvar av de som ännu inte betalt som vi inte hunnit ta bort från listan. Som sagt när den nya administrativa plug-in-modulen kommer firar vi i champagne...

Mvh
Ove