handdator

Visa fullständig version : Bokis hade fel



wesse
2008-03-21, 15:20
sitter i Bokis soffa o väntar nervöst på bosön ..sade till herren att i Hultsfred där jag bkommer i från har dom landat med en boeing 747 så det så :lol: han svarade att det kan inte va möjligt på den banan..efter att ha sökt på internet så hittade vi att detta har hänt en gång då hultsfredfestivalen skulle ta hit alla artisterna på en flygning..så jag har alltså mer koll än bokis denna mycket fina dag yehh wesse har koll :lol: :lol: :lol:

bokis
2008-03-21, 15:22
Va gla jag blir! Tänk att jag hade fel! Min dag e räddad! :D

Gyld
2008-03-21, 16:33
Jag ser med spänning fram emot Kvällens aktiviteter. Sitter hemma i i ett väldigt snöigt väder och väntar på att min bror skall sluta jobba så att vi kan börja vår resa mot Bosön även vi.

Ska bli spännande att se vem som har mest rätt av er två när det blir dags för flygning!


Och till dig Wesse..... Jag ska ta med mig en liten present som jag inhandlade idag. Hoppas bara att du gillar den, annars får jag ta den själv! ;)


/Gyld

Anonymous
2008-03-21, 17:04
Bosön!
Är det ett sånt där SMFF arrangemang?

Lasse P

Gyld
2008-03-21, 17:11
Rätta mig om jag har fel, men jag tror att det är Stockholms Läns Modellflygförbund (http://www.slmflyg.org/news.php)som ligger bakom tillställningen denna gång!

/Gyld

Anonymous
2008-03-21, 17:23
Står inte dom under SMFFs vingar?

Lasse P

kenneth67
2008-03-21, 18:48
jisses finns det 3 förbund nu !! eländes elände vilket krig det blir *asg*

bokis
2008-03-22, 00:58
Vi är hemma nu,Wesse ser lite tagen ut,en semla från Gyld förgyllde kvällen..Snuttebubben sitter bredvid mig o vi är trötta men nöjda..I morrn är det mer flyg på tapeten..
Tack SLM för en rolig tillställning,vi hade SKITKUL!
(ppst,ärligt talat så tycker jag att det är trist när det kommer
inl(ägg) :oops: om förbund mm här o nu..OK?

Slamsugaren
2008-03-22, 08:30
Vi är hemma nu,Wesse ser lite tagen ut,en semla från Gyld förgyllde kvällen..Snuttebubben sitter bredvid mig o vi är trötta men nöjda..I morrn är det mer flyg på tapeten..
Tack SLM för en rolig tillställning,vi hade SKITKUL!
(ppst,ärligt talat så tycker jag att det är trist när det kommer
inl(ägg) :oops: om förbund mm här o nu..OK?

SKITKUL-Det brukar jag ha på jobbet!

MVH SLAMMIS

kenneth67
2008-03-22, 10:52
Vi är hemma nu,Wesse ser lite tagen ut,en semla från Gyld förgyllde kvällen..Snuttebubben sitter bredvid mig o vi är trötta men nöjda..I morrn är det mer flyg på tapeten..
Tack SLM för en rolig tillställning,vi hade SKITKUL!
(ppst,ärligt talat så tycker jag att det är trist när det kommer
inl(ägg) :oops: om förbund mm här o nu..OK?det var en vääääldigt stor hink ironi i den kommentaren bokis ;) hoppas det var en trevlig dag med flygning :)

bokis
2008-03-22, 13:43
Jodå,det kanske mer var Herr Palms kommentar som kändes överflödig,men det går nog inte o låta bli för honom..
Trist,men så är det för en del..Dock så är det trevligt o se att Lasse följer med vad som händer på forumet! :D
Jo,evenemanget var SLM:s,var skitkul o åka dit och garva,man får ju inte roligare än man själv gör det!
Kul o lära känna lite nya människor,Sven Pontan,Thomas Leijon m.f.l
Och det gänget jag själv kom med har nära till garvet,det underlättar!
För de som gillar den sortens filmer vi gör så ligger det lite på filmforumet.

Strömquist
2008-03-22, 15:32
Tack till Bokis, Wesse, Shaggy, DR Hanke, Emil, Henry och Byrådirektören för en hel underbar kväll.

Jag tror faktiskt inte att jag har skrattat så mycket på nån annan flygtillställning, tack ännu en gång.

/Bengan