handdator

Visa fullständig version : Bosön i wesses kamera



wesse
2008-03-22, 08:53
det va ett kul jippo med skratt o härlig flygning..kul o se så många samsas i en stor härlig hall ..yehh stort tack för att jag fick bli delaktig i denna underbara tillställning.... tack till bokis som visade mig en bit av stockholm o botade min åkräddhet :lol:......tack till bertile som hade tagit med sig så god fika....tack till gyld som fixat semla..... tack till hanke som lärde mig var bästa plankstekstället låg mmm va gott det va.....tack till trollgubben som trollade bort mig........ tack till shaggy o byrådirektören som lärde mig lite om USA typ att man inte kan pinka var som helst eller springa omkring o krama alla..gillar ju o kramas :lol: o ett jättetack till alla inblandade förbund för att jag fick känna denna värme som denna ljuvliga hobby kan ge oss alla yehhhhhh :D :D :D :D :D :D

här en är snutt från min kamera o jag tror hanke har lite mer kul på sin..
och ett stort tack till dom jag glömt o tacka...GLAD PÅSK.....

http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/84/

DrHanke
2008-03-22, 09:06
wesse vart lurad :butthead:

PDT_Armataz_02_07 PDT_Armataz_02_07

wesse
2008-03-22, 09:10
wesse vart lurad :butthead:

PDT_Armataz_02_07 PDT_Armataz_02_07

nu skulle trollgubben inte kunna lura mig mer för jag har suttit oppe hela natten o nu har jag kommit på hur han gör....wesse smart nu inte lättlurad längre.... yehh

Gyld
2008-03-22, 10:15
Ja tack själv Wesse för att ha förgyllt tillställningen. Mycket skoj!

Och för allas glädje...... Wesses trolleritrick där han trollar bort sig själv finns på film...
Håller på att klippa ihop detta just nu, så det kommer på forumet om en liten stund!


Än en gång tack till dig Wesse samt givetvis alla andra inblandade i denna tillställning!

flygaren_93
2008-03-22, 10:53
Jo, det var en rolig kväll i allafall. Mycker fluget med både heli och depronplan. Men sen var det mycket prat och skratt :lol: :lol:

Alex

Strömquist
2008-03-22, 15:05
Kan bara instämma helt med övriga skribenter..

Tack till er alla för en underbar kväll.

Slamsugaren
2008-03-22, 16:40
Va duktig Bokis är på att prate smålännska!!

MVH SLAMMIS