handdator

Visa fullständig version : Dagens flygtur



wesse
2008-03-30, 19:41
http://www.viddler.com/wesse/videos/92/

DrHanke
2008-03-30, 19:50
skoj å se lite flyg som omväxling :) wesse du kan ju flyga!

T5
2008-03-30, 19:58
Yes!
Ut och flyg mer och filma Wessemannen. Du kan flyga, du är inte rädd. (Sällskapsresan x ??)

Härligt med dubbelmotoriga kärran också. Är det 2x OS.52fs eller?
Den måste ni filma när den ska upp och luftas!


Jag var ute och flög idag också. Verkar ha samma väder på andra sidan pölen. Soligt och blåsigt. Känns härligt med vår i luften eller hur?
Också samma med gödslingen, tjejen fick bada vovven som luktade kycklingbajs efter lite bus på fotbollsplanen, de !"#% hade gödslat :D :D

wesse
2008-03-30, 21:04
Yes!
Ut och flyg mer och filma Wessemannen. Du kan flyga, du är inte rädd. (Sällskapsresan x ??)

Härligt med dubbelmotoriga kärran också. Är det 2x OS.52fs eller?
Den måste ni filma när den ska upp och luftas!


Jag var ute och flög idag också. Verkar ha samma väder på andra sidan pölen. Soligt och blåsigt. Känns härligt med vår i luften eller hur?
Också samma med gödslingen, tjejen fick bada vovven som luktade kycklingbajs efter lite bus på fotbollsplanen, de !"#% hade gödslat :D :D

jo de är os52 i den men strular med det harmoniska vid varvtalen så vi väntar på att Nyroth ska komma hit o fixa detta plus provflygningen..om han törs för jag vet inte hur hård han är :D

Thomas
2008-03-30, 22:13
Ko-skit?
"Glid-mina", heter det...

jocke1963
2008-04-02, 00:54
Om du inte misstycker, Wesse, så lägger jag in 2 filmer med min o grannens flygning från idag..... ;)

YouTube - Nice evening-flight...
F-n, jag tror jag börjar greppa det här med att flyga, o det e ju sk-tkul !!
Min Formosakopia med borstlös motor flyger som ett plan ska flyga, snyggt o lätt.. inte så mkt min förtjänst... :D

YouTube - The Glue-Cessna :)
Grannen, med Cesnnan, behöver nog antingen mer simulatortid, eller en bättre radio och/eller ett annat plan.....märker hur hans plan ibland ruskar till, men det är ju ett billigt Kina-paket han köpt, med tillhörande billig kina-radio. (http://www.sodersrchobby.se/sodersrchobby/product.asp?qsLang=swe&type=2&id=700&pid=EH-18A)
Han funderar på att köpa en tom Formosa och tranplantera över servon o motor från Cessnan...och ffa investera i en bättre radio.