handdator

Visa fullständig version : En premiärtur och LA Racer



Sigun
2008-04-13, 21:05
Hej hopp
ikväll var vi ute på fältet och flög i det härligt varma vår vädret. Joe premiär flyg för första gången i år sin Skyraider. Emil flög med sitt depron plan "Heart of gold" och jag flög fem rundor med min LA Racer. Motor gick äntligen okey och inga tjuvstopp i luften :).

http://www.viddler.com/Sigun/videos/21/

/Martin

kenneth67
2008-04-13, 21:13
härligt nu har äntligen flygningarna börjat komma igång efter vinterns elände :) btw klippte gräset första gången idag ...

wesse
2008-04-13, 21:31
rackarns vad finer väder ni hade o glada miner va det oxå..yehhh

Sigun
2008-04-13, 21:34
Alltid lika glada var gång vi är ute och flyger. Riktigt skoj att flyga med när grejorna fungerar och är hela när man kommer hem igen :D :D

Nu måste jag se till att få ihop min SIG SSE så jag kan flyga med den någon gång framöver. Har ju massa skoj plan på hyllan att flyga med så de är väl bara att sätta sig och pilla ihop de småsaker som fattas.

DrHanke
2008-04-13, 21:44
bra filmat å redigerat, skysst musik och att ni tonade ner den lite! Gillar att fler använder sig av viddler så man både kan se och höra...

Tack!

hakank
2008-04-13, 21:50
- Lika stor som en 46....FS
- Precis lagom hastighet för en nybörjare" :D
Vad har fabrorn för preferenser egentligen :lol:

Eftersom jag själv blev lurad på konfekten idag pga av ett idogt regnande och därpå följande blåsväder njöt jag extra mycket av det trevliga vädret i den gemytliga filmen. Men jag har ett ess i bakfickan. Ledig i morrn och det ser ut som en sol på prognoskartan utan alltför mycket vind.

/Håkan