handdator

Visa fullständig version : Slammis första crash



wesse
2008-04-13, 22:17
nu är Slammis äntligen en ritkig modellflygare :D
viddler för dom som vill det..

http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/99/

you tube för dom som vill det..

http://www.youtube.com/watch?v=QWue51gYCLU

kenneth67
2008-04-13, 22:24
se där ja nån gång e den första ! tyckte mig kunna se lite snabbt att det var motor bock av alu?? sån skit meskick antagligen med .. 2 st sådana bockar har gått av för mig en gång i luften (kom ner hel) och en gång på backen .. så alu bockar e bannlysta i mina kärror numera ...

kärran såg ut å ha klarat sig bra iaf !

Lasse
2008-04-13, 22:26
Får beklaga kraschen, eller gratulera... jag vet inte, men krascha måste man ju göra, de är väl det som också är en del av tjusningen med modellflyget, om allt alltid gick precis som man ville skulle det bli tråkigt i längden.

Ååh, att bara få höra ordet sommarkväll känns otroligt sällsamt, här i Piteå snöar det idag igen, får snart sätta mig i bilen och åka till sydligare nejder om det här fortsätter :cry:

Jag längtar efter mygg och varma sommarkvällar :)

Sigun
2008-04-13, 22:28
Kul att se att ni med kan skratta när planen går i backen :) , såg lite skumt ut på filmen vad som hände men de kommer väl en förklaring på detta med framöver gissar jag.

Ni fick med en härlig kväll med riktig solnedgång. Ha de gott och krya på dig Wesse så du blir frisk nu snart.

/Martin

wesse
2008-04-13, 22:33
Kul att se att ni med kan skratta när planen går i backen :) , såg lite skumt ut på filmen vad som hände men de kommer väl en förklaring på detta med framöver gissar jag.

Ni fick med en härlig kväll med riktig solnedgång. Ha de gott och krya på dig Wesse så du blir frisk nu snart.

/Martin

brandväggen släppte i limningen efter att Slammis provade en Tobbepropp 17*4 w o det pallade inte den stackars graupnermodellen av :D

jo nu börjar min förkylning släppa lite so hopp om livet är det denna sällsamma kväll :D

Slamsugaren
2008-04-14, 20:31
Jag vill att fler ska tycka synd om mig!!
ska sluta med modellflyg :( :( :(

MVH SLAMMIS

wesse
2008-04-14, 20:39
Jag vill att fler ska tycka synd om mig!!
ska sluta med modellflyg :( :( :(

MVH SLAMMIS

så har jag sagt många gånger yehh välkommen till klubben
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fru Diesel
2008-04-14, 20:44
Jag vill att fler ska tycka synd om mig!!
ska sluta med modellflyg :( :( :(

MVH SLAMMIS

Ja, jag tycker synd om dig Slammis. :)

Kan du berätta hur det känns? Jag har nämligen inte kraschat.... ännu. :D

Diesel
2008-04-14, 20:48
Du skall min kära lilla "Kyckling" :evil: Om inget annat så kommer jag att störa ner dig !

hi hi hi hi ........ :heart:

Kempa
2008-04-20, 13:23
Man kan inget annat än att gilla "Wesse and Slammis" på youtube, eran engelska aksang är underbar! :D

Glawe
2008-04-20, 16:04
Ehhh, grattis ? :heart:

mulder
2008-04-20, 17:06
Sätt i en DA o upp igen.
Sorry för krachen men efter ett 10e tal skrotningar känns det inte längre förutom i plånboken. /Mikael

Gösta
2008-04-20, 17:30
Hej Slammis!

Här är också en, som man kan tycka synd om! Jag har flugit 10 gånger och landat 1 gång trots simulatorträningar! Lim går det åt!

Gösta

Kenna
2008-04-20, 17:55
Kul att se att ni med kan skratta när planen går i backen :) , såg lite skumt ut på filmen vad som hände men de kommer väl en förklaring på detta med framöver gissar jag.

Ni fick med en härlig kväll med riktig solnedgång. Ha de gott och krya på dig Wesse så du blir frisk nu snart.

/Martin

brandväggen släppte i limningen efter att Slammis provade en Tobbepropp 17*4 w o det pallade inte den stackars graupnermodellen av :D

jo nu börjar min förkylning släppa lite so hopp om livet är det denna sällsamma kväll :D

Det var alltså inget fel på "Radioriet"? :)

Ålänning
2008-04-20, 18:01
Jag vill att fler ska tycka synd om mig!!
ska sluta med modellflyg :( :( :(

MVH SLAMMIS
:D Var det första gången du kraschade??? Hur länge har du flugit? När
får vi se film på dig i luften igen? :D Vad hände då?

Slamsugaren
2008-04-21, 18:09
Wesse sa att det inte va en krach,eller det va inte mitt fel att
hela brandväggen lossnade i limmningen. Typiskt jag som trodde att
jag gjort min första krach efter snart 3 år som modellflygare :D
MVH SLAMMIS