handdator

Visa fullständig version : Annat än flyg ibland...



colsson
2008-04-15, 20:52
Ibland behöver man göra nåt annat.. Det här är vad jag har ägnat mig åt de senaste månaderna. Därav min låga aktivitet här.

http://www3.shellkonto.se/speed/phpBB2/viewtopic.php?t=4133

kenneth67
2008-04-15, 21:05
ahh ser ruskigt fint ut det där !!

wesse
2008-04-15, 21:15
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

McRegor
2008-04-15, 23:22
Hej Christian,
Bara att buga - lika propert resultat som med allt du företar dig. Kan bara gratulera till en utsökt renovering.
Hälsningar
Roger

Wavis
2008-04-15, 23:39
Ser najs ut ..har själv en monarscoter med liknande motor, som körs varje sommar ,Sugen på att riva den en vinter med ,,tja kanske nästa
E det du som står för lackeringen

colsson
2008-04-16, 05:54
Hej och tack!
Ja, det är jag som har lackat. Det enda jag inte har gjort själv är all blästring samt uppriktning av hjulen.

colsson
2008-05-15, 19:55
Nu är den klar..

http://i26.tinypic.com/2dcadrq.jpg

http://i27.tinypic.com/sf80g2.jpg

Glawe
2008-05-15, 20:20
Ja jeeeeeklar va snygg! Ett riktigt bra jobb Christian! :)

jeppe
2008-05-15, 20:30
Riktigt snygg. Coolt att Jennifer Lopes (J-Lo) har sponsrat den :D

Sigun
2008-05-15, 21:22
Snyggt bygge Christian !.. när blir de vingar till den :o :o . .. Blir väl lite turer i sommar med den nudå ? eller är det bara utställningsobjekt.

/Martin

hakank
2008-05-15, 22:33
Hiskeligt vackert!

Får lust att äga en "riktig" mope jag också. Skulle dock aldrig lyckas få den i det skicket.

/Håkan

Krille
2008-05-15, 22:52
Först trodde jag att "före" bilderna var "efter" bilderna, tyckte hur fasen kunde det ta 3 månader att fixa detta :)

Men sen kom jag till efter bilderna å då såg jag ju hur det igentligen var. mycket fint jobbat!

pawel
2008-05-15, 23:16
Håller med de andra. Mycket inspirerande renovering detta!