handdator

Visa fullständig version : Biljetter till Redbull Airrace Stockholm 5-6 Juli



Strömquist
2008-05-13, 22:22
Nu finns det biljetter att köpa till racet, 350:- för båda dagarna, om man vill ha bra platser. Annars kan man faktiskt stå vart man vill runt riddarfjärden.

Biljetter här. (https://redbullairrace.showare.ch/Performance/ShoWareFrontEndPerPerformance.aspx?ACTION=PERFORMA NCELIST&EVENTID=42)

Guzzten
2008-05-14, 06:04
Jag har köpt 2.. en till mig och en till min fru som tyckte det såg "spännande ut" när vi såg det på tv. Kommer sitta i sektion 2.

GöranB
2008-05-14, 08:34
Kul att de hade ett inslag i ABC-nytt.
I positiv anda dessutom. Efter att ha läst om svårigheterna med att få
tillstånd så var detta bra för flygsporten.
Göran

Mr Z
2008-05-14, 09:33
Det här är ju det enda som bara MÅSTE ses i sommar.

Tror ni verkligen att man måste köpa biljetter? Var kommer läktaren att vara?

MVH Peter Z

Strömquist
2008-05-14, 19:19
Läktarna kommer att vara på Södermälarstrand. Det kommer där att finnas TVÅ områden som man köper biljetter till.

Mr Z
2008-05-14, 22:24
Läktarna kommer att vara på Södermälarstrand. Det kommer där att finnas TVÅ områden som man köper biljetter till.

Jag såg det efter lite surfande på sidan. Det borde finnas bra med andra ställen som man ser minst lika bra från dock...

MVH Peter Z

jocke1963
2008-05-14, 23:57
Läktarna kommer att vara på Södermälarstrand. Det kommer där att finnas TVÅ områden som man köper biljetter till.

Gissa om jag ska besöka mina bekanta de dagarna, som bor på båt på S Mälarstrand....? Ska bli ganska najjs att siitta på däck, i en solstol, dricka kall öl o njuta av showen... :D

Mr Z
2008-05-15, 06:35
Läktarna kommer att vara på Södermälarstrand. Det kommer där att finnas TVÅ områden som man köper biljetter till.

Gissa om jag ska besöka mina bekanta de dagarna, som bor på båt på S Mälarstrand....? Ska bli ganska najjs att siitta på däck, i en solstol, dricka kall öl o njuta av showen... :D

När skall vi komma? ;)

MVH Peter Z

Strömquist
2008-05-16, 07:20
Sätt upp en RCFF flagga på båten så kommer vi på fika.. :)

Men vore det inte trevligt om vi kunde bestämma en tid så att alla som ska gå härifrån kan träffas och titta tillsammans ? (dock inte på jocke1963's bekantas båt)

/Bengan

jocke1963
2008-05-16, 16:04
Sätt upp en RCFF flagga på båten så kommer vi på fika.. :)

Men vore det inte trevligt om vi kunde bestämma en tid så att alla som ska gå härifrån kan träffas och titta tillsammans ? (dock inte på jocke1963's bekantas båt)

/Bengan

Njaeee....den är inte sååå stor, dessvärre... :cry: