handdator

Visa fullständig version : Råkade vurpa...



Palleman
2008-05-25, 19:49
... min GB-4 från FS-Racing... :evil:

http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=2506

Krille
2008-05-25, 21:15
Har du kört över den med stora bilen eller hur lyckas du?

DrHanke
2008-05-25, 22:17
Har du kört över den med stora bilen eller hur lyckas du?
exakt? hur i hela gick det där till?

kenneth67
2008-05-25, 23:37
hmmm frustrerad kastat den i väggen tre gånger hoppat på den i vredesmod eller har du mött nått som var MYCKET större å tyngre ??? jisses ser iaf hel skrot ut ! ....

Per P
2008-05-26, 21:29
Det där betraktar jag som skickligt att lyckas köra sönder något så pass.... hur gick det till :?:

Tobbe O
2008-05-26, 22:38
Fingerad kallar jag den för, för det är helt omöjligt att köra sönder så mycket i en smäll.

Diesel
2008-05-26, 22:47
hmmm frustrerad kastat den i väggen tre gånger hoppat på den i vredesmod eller har du mött nått som var MYCKET större å tyngre ??? jisses ser iaf hel skrot ut ! ....

Mitt i prick Kenneth !!! Han lyckades inte att få motorn till att gå rätt när jag körde fram och tillbaks framför han med min bil ....... och då ......
Flög den i backen .... sedan stampades det flitigt tills resultatet blev enligt bild. :shock:

Tobbe O
2008-05-26, 23:20
Det är nog bara mogna män som gör så :shock:

kenneth67
2008-05-27, 19:34
hmmm frustrerad kastat den i väggen tre gånger hoppat på den i vredesmod eller har du mött nått som var MYCKET större å tyngre ??? jisses ser iaf hel skrot ut ! ....

Mitt i prick Kenneth !!! Han lyckades inte att få motorn till att gå rätt när jag körde fram och tillbaks framför han med min bil ....... och då ......
Flög den i backen .... sedan stampades det flitigt tills resultatet blev enligt bild. :shock:
hehe jaja så kan de gå när tålamodet tryter ! och du va ju säkert inte ett dugg skadeglad heller utan stöttade i hans elände eller !??;);)

kenneth67
2008-05-27, 19:36
Fingerad kallar jag den för, för det är helt omöjligt att köra sönder så mycket i en smäll. allt går tobbe ibland även om man inte vill ;)

ssn
2008-05-27, 19:38
Hände vid starten...? För möe höjdroder....!? :D

Sosen

Casimir_rc
2008-05-27, 21:08
Så där skulle man mellanåt vilja se sina egna bilar :evil:
Men hur lyckas man? :shock:

Poteta
2008-05-27, 21:47
Hehe, hoppa på den... ;)

Diesel
2008-05-28, 17:45
hmmm frustrerad kastat den i väggen tre gånger hoppat på den i vredesmod eller har du mött nått som var MYCKET större å tyngre ??? jisses ser iaf hel skrot ut ! ....

Mitt i prick Kenneth !!! Han lyckades inte att få motorn till att gå rätt när jag körde fram och tillbaks framför han med min bil ....... och då ......
Flög den i backen .... sedan stampades det flitigt tills resultatet blev enligt bild. :shock:
hehe jaja så kan de gå när tålamodet tryter ! och du va ju säkert inte ett dugg skadeglad heller utan stöttade i hans elände eller !??;);)

Jag hjälpte han med att ställa in den och när jag provade bilen så gick den hur bra som helst..... för att en stund senare se den flygandes .....
Hemskt ledsen men jag kan inte alltid släppa mitt vind för våg för att stå i gevakt när motorkunniga människor inte kan ställa in sina motorer. :?
Vi tyckte i stort sett alla som var där att han hade kunnat sålt den om så för 500:- och då hade han haft 500+ i kassan istället för att födärva den.
Bilen var inte speciellt gammal heller..... Nå ja.... Gjort är gjort.
Han har lovat "fru Diesel " att han inte skall göra så med 1:8 buggy om han skall köpa en sådan.

1984:an
2008-05-28, 18:15
Hmm.. kanske dax för borstlöst. anslut ett batteri och det fungerar :o .

Palleman
2008-06-06, 21:12
Hmm.. kanske dax för borstlöst. anslut ett batteri och det fungerar :o .

Men det går ju inte... för då måste jag ju lägga bilpengarna på allergimedicin juh... och då har jag ju inte råd att köpa bil... *hehe*

Problemet var att jag har en lite prutalare körstil som en 1:10 inte tycker om så jag har lyckats steka några kopplingar... bl.a...

Så nu vid detta tillfället så började kopplingen gå åt pipan igen och motorn orkade inte gå på tomgång då den smågreppade hela tiden... blev helt enkelt lite smått sne på bilen för en sekund och tyckte den förtjänade lite stryk *hahaha*