handdator

Visa fullständig version : Wesse vilse i pannkakan



Sigun
2008-05-29, 11:55
Talade just med Wesse han är vilse i de mörka smålandska skogarna på väg ner till Ripa :D :D stackarn har ingen vanlig karta med sig utan litar blint på sin fina Navigon GPS som nu kört ut honom i skogen .. Men vi får väl hoppas att han hittar ner till Ripa innan de blir lördag iallafall. PDT_Armataz_02_11 PDT_Armataz_02_11

Och slammis har träffat Kamikaze på ålandsfärjan.. vilken sällsam dag detta ser ut att bli.

/Martin

jeppe
2008-05-29, 12:25
Har man bemödat sig med att köpa en GPS, då SKALL man lita blint på den!! Har varit o snurrat på konstiga industriområden, kört över små rackliga cykelbroar osv. Är det kortaste vägen så är det! :D

Någon får väl vara beredd att skicka ut skallgångskedjan om han inte dyker upp!

Mikey
2008-05-29, 12:48
Vi får väl anmäla hans ankomst så alla vet att han hittat fram helskinnad! :D

Sigun
2008-05-29, 13:34
Nu är Wesse på Ysanevägen. Han har köpt jordgubbar och skulle få träffa försäljaren dotter :p :p

Och precis nu såg han två glassbilar precis efter varandra så nu måste han vara nära ripa sa han.

/Martin

Mikey
2008-05-29, 13:39
Då borde han vara på rätt väg. 8)
Undrar om han är sugen på glass när han kommer fram :roll:

POD
2008-05-29, 13:49
Och Wesse som gillar glass så mycket, ska glassbilarna åt ett annat håll så hittar han nog inte fram till ripa.
Väntar med spänning på upplösningen.

wesse
2008-05-29, 16:22
ja nu är man äntligen framme o herrejessus vilken resa det blev såg nog sex glassbilar samanlagt på denna sällsamma resa...väl framme fick jag träffa gräsklipparmannen o sen kom högste chefen o hans son ´direkt från glassfabriken med en tom o jerry glass så ny vill jag nog kalla mig ganska sällsam :lol: :lol:
http://www.rcflyg.se/album_pic.php?pic_id=2525

T5
2008-05-29, 17:48
Ben & Jerry? Världens bästa glass!

...Testa B&J körsbärsglassen, klart bästa glassen jag ätit, ever!
http://kingvend.com/images/b_j_cherry_garcia_pint.gif

ssn
2008-05-29, 18:09
När kommer du till oss i Timmele Wessemannen! Vi har laddat med "temmlor" å kanelbullar länge nue...

15/6 har vi årsmöte... Du kan få bli ordförande å precident om du bara kömmer!

Vägbeskrivning: Kör te Ulricehamn å ve Lidelkörset tar du vänster...Senna ä dä bare å gasa te Temmela öm ungefär en mil. När du åker ur Temmela så ser du fältet på vänster sia ve hangarera! Sulle du ente hetta så reng maj!

070-6913135...

Sosen..

Opps..

Femtonnöllnöll var tia...

POD
2008-05-29, 19:32
vad skönt att du kommit fram, blev lite orolig att
GPS:en skulle villa bort dig, så du inte skulle hitta hem igen.
Måste smakat bra med en liten glass efter resan.
Ha det bra nu och flyg väl.