handdator

Visa fullständig version : Jubileumsmeetinget i Västerås 2008 - några bilder...



McRegor
2008-05-31, 21:17
Hej,
Idag genomförde vi vårt årliga Jubileumsmeeting. Är ni nyfikna så kan ni kolla vad vi gjorde i det vackra vårvädret - http://www.vmfk.se/Jubileet2008.htm
Hälsningar
Roger
PS: Boka in nästa års Meeting redan nu - då firar vi 30-årsjubileum på vårt fina fält Arosängen så då skall vi nog hitta på lite mera tokigheter..:) Kanske t o m lite glass så vi kan locka hit Wesse... :finga:

DrHanke
2008-05-31, 22:29
Trevligt! Lider ni också av "krabb" armar och en rostad nacke... Varför kommer man alltid på när man e hemma att solkräm e bra... :)

McRegor
2008-06-01, 09:31
Tjena Hanke,
Nja - en aning tonad färg på armarna kanske man anar men inget störande..:)
F ö kan jag säga att jag tyvärr inte fick med några bilder på 15-årige Köpingsbon Pontus Henkels 3D-flygning med en T-Rex 600 (el). Jag gillar normalt inte 3D-flygning med heli för den känns lite för mycket "ryck och slit" även om det säkert är svårt. Men Pontus flög så mjukt och behärskat så det var en njutning att se hans flygpass. Tyvärr kom det sent på dagen men för oss som var kvar så var det en höjdare. Ni kommer säkert att se mera av Pontus framledes...
Hälsningar
Roger

Sigun
2008-06-01, 13:43
Hej Roger.
Verkar som om ni haft en trevlig flygdag på fältet ! många olika modeller allt från depron modeller till större flygplan och även några elvispar :)

/Martin

McRegor
2008-06-01, 17:57
Hej Sigun,
Jo - här är det mesta välkommet - bara man håller sig till rätt sida av "dungen" (=avgränsning till närmaste granne).
Vi konstaterade igår att elflyget kommit starkt i vår Klubb under senaste året. Vi är några entusiaster som flugit el många år och det börjar ge resultat nu - främst i allmänt lägre ljudnivåer bl a till glädje för vår granne.
Hälsningar
Roger