handdator

Visa fullständig version : The real hard man..Rolf



wesse
2008-07-01, 22:23
Som dom flesta redan vet är jag ju en glad o nykter,drogfri tok:) Va o hälsade på min räddare o han är för mig den rätta Hard Man...Rolf som han heter är som mig lite halvtokig:thumbup: Varje gång jag är uppåt så hälsar jag på denna för mig mycket värdefulla man...lite flyg blev det oxå annars skulle ju filmsnutten kanske inte ha här o göra:)

en nykter dag är en sällsam dag för mig yehhhh

http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/186/

gimbo
2008-07-01, 22:40
Vänner och medmänniskor är vackert!

wesse
2008-07-01, 22:43
Vänner och medmänniskor är vackert!

det var kloka ord Gimbo..vänner o medmänniskor är verkligen vackert:thumbup:

DanneG
2008-07-01, 22:50
:1wav:

Du får tacka Rolf från RCFF:s alla medlemmar, utan honom hade vi kanske
inte haft en massa videos från dig Wesse.

Mats J
2008-07-01, 23:07
Grattulationer till ännu en dag fri från droger o alkohol till Wesse o Rolf:)

Nu börjar jag bli lite nervös för att träffa legenden Wesse, Men det ska nog gå bra för trots berömmelsen verkar du vara en ödmjuk snubbe;).

Mvh Mats J

wesse
2008-07-01, 23:18
:1wav:

Du får tacka Rolf från RCFF:s alla medlemmar, utan honom hade vi kanske
inte haft en massa videos från dig Wesse.

jag visa honom denna tråd för då blir han nog varm i hjärtat ...annars kan ni ju ringa åt honom o säga några varma ord så han får nya krafter att fortsätta sitt underbara arbete(0935-26251)p.s han älskar o prata precis som mig:)...mycket riktigt så hade ni nog sluppit mig om han inte funnits för jag var nog så nära kistan man kan komma...klart man tycker varje dag är sällsam o vill toka så mycket man förmår när man varit på kanten:thumbup:

wesse
2008-07-01, 23:24
Grattulationer till ännu en dag fri från droger o alkohol till Wesse o Rolf:)

Nu börjar jag bli lite nervös för att träffa legenden Wesse, Men det ska nog gå bra för trots berömmelsen verkar du vara en ödmjuk snubbe;).

Mvh Mats J

oj oj jag är ingen legend bara en som aldrig vill bli förmer o jag älskar o träffa likasinnade modellflygare o toka oavsett pris o storlek på plan....

tänk om alla vore lika då skulle ingen vara mer:):)

mds
2008-07-02, 00:18
snyft snyft jag fick en tår i ena ögat....

Heliuffe
2008-07-02, 00:32
Vad vore världen utan Wesse

Hmmmmmm ,inte ett dugg sällsam!
Tack för att du delade denna stund med oss övriga, det finns nog en del här ute i vårt avlånga land som behöver den hjälp som erbjuds hos Rolf.

Hörde jag rätt om en tandpetare så kan jag bistå med en sån nästa Tisdag.
Du är alltid lika välkommen hos oss.

Mvh Heliuffe

POD
2008-07-03, 09:41
Respect! till er alla som fixar detta, som inte alltid är så lätt.