handdator

Visa fullständig version : Depron Kurs för Torgny O Slammis



wesse
2008-08-04, 08:47
ja nu har jag försökt o lära Torgny o Slammis flyga depron men det är ju som o lära en gammal hund att sitta...det går men tar tid... Jhonny E va förbi o testade men det va inte ens lönt o ta fram kameran innan han gav upp....


Att hålla sig till sanningen är sällsamt fast en får ju ljuga lite...

http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/231/

Sigun
2008-08-04, 09:03
Ja "den flyger ju bra den där modellen" som ni brukar säga i mönsterås. Men "spannen" såg mer ut som en blomkruka i mina ögon ? och att få ner stjärten på planet i den verkade svårt :) men om ni övar vidare så går de kanske fint. Tror detta är något som vi måste ha som standard på inomhusflygen i vinter. En 10 liters hink mitt på banan där man kan doppa stjärten.

/Martin

wesse
2008-08-04, 09:08
Ja "den flyger ju bra den där modellen" som ni brukar säga i mönsterås. Men "spannen" såg mer ut som en blomkruka i mina ögon ? och att få ner stjärten på planet i den verkade svårt :) men om ni övar vidare så går de kanske fint. Tror detta är något som vi måste ha som standard på inomhusflygen i vinter. En 10 liters hink mitt på banan där man kan doppa stjärten.

/Martin

på vintern gör vi det lite svårare vi sätter en liten plastmugg på planet o en ping-pong boll däri sen släpper vi den i hinken när vi flyger förbi..yehhh thats was hard man do:willy_nilly:

Snickarjävel´n
2008-08-04, 10:24
Nä men va fan Weasse , skolflygningen vi fixade åt dig igår verkar ha gjort nytta ju. Vi nöter väl på en 60 gånger till så sitter grunderna där.:) :vroam:

Mats J
2008-08-04, 11:24
Tror detta är något som vi måste ha som standard på inomhusflygen i vinter. En 10 liters hink mitt på banan där man kan doppa stjärten.

/Martin

Pingpong boll från planet lät trevligare än att stå mitt på banan och doppa stjärten i en hink:aetsch::vroam:
:rofl:

Mvh Mats J

QatHome
2008-08-04, 13:56
Jo, fast är det väldigt varmt så kanske det är ett alternativ eller vad säger du Mats :icon_winkle:

Mats J
2008-08-05, 10:44
:D Men jag blötte ju hela mig i en golfbanesprinkler:D

QatHome
2008-08-05, 12:52
iofs, men om det inte finns en golfbanesprinkler då :icon_wink:

wesse
2008-08-05, 17:29
den där mats är en frusen rackare:aetsch:

Mats J
2008-08-05, 18:39
Hehehehe Å inte håller jag i båda spakarna då jag flyger heller:D