handdator

Visa fullständig version : Downstairs



wesse
2008-08-05, 19:21
Ja då har man fått nycklarna till nya huset o i natt blir första natten som jag slaggar här.....Telia har överträffat sig själva bredbandet fungerade första dagen :thumbup: har kört hit en tredjedel av mina prylar o nöter på så gott det går... här finns plats för alla resande modellflygare som vill stanna opp en stund..alla välkomna när som helst..

min nya adresss
Skogsrundan 40
57733 Hultsfred

här inviger jag första rummet ska flyga i alla rum innan möbler ställs in..:thumbup:


http://www.youtube.com/watch?v=8lsnpBtAVWg

POD
2008-08-05, 19:59
Va bra att du har hunnit lärt dig att hovra? så du kan flyga in alla rummen.
Lycka till nu,i det nya huset.!

Dragon
2008-08-05, 21:15
Ja då har man fått nycklarna till nya huset o i natt blir första natten som jag slaggar här.....Telia har överträffat sig själva bredbandet fungerade första dagen :thumbup: har kört hit en tredjedel av mina prylar o nöter på så gott det går... här finns plats för alla resande modellflygare som vill stanna opp en stund..alla välkomna när som helst..

min nya adresss
Skogsrundan 40
57733 Hultsfred

här inviger jag första rummet ska flyga i alla rum innan möbler ställs in..:thumbup:
YouTube - Downstairs (http://www.youtube.com/watch?v=8lsnpBtAVWg)

Grattis och lycka till med nya huset Wesse!:)
Du kan ju flyga:thumbup:, var rädd om din image!:toetap05:
Ang. mms:en du skickade på vägen till Hultsfred, har du inte funderat på att sjunga in rummen också?:1headbang:

wesse
2008-08-05, 21:17
Grattis och lycka till med nya huset Wesse!:)
Du kan ju flyga:thumbup:, var rädd om din image!:toetap05:
Ang. mms:en du skickade på vägen till Hultsfred, har du inte funderat på att sjunga in rummen också?:1headbang:

i kväll ska jag sjunga för Linda o då får inte du va me:icon_butt: den enda jag skulle kunna tänka mig o ta med dit är Mr Nyroth för han behöver lära sig lite nya småländska knep som bara jag behärskar:thumbup:

Dragon
2008-08-05, 21:24
i kväll ska jag sjunga för Linda o då får inte du va me:icon_butt: den enda jag skulle kunna tänka mig o ta med dit är Mr Nyroth för han behöver lära sig lite nya småländska knep som bara jag behärskar:thumbup:

De måste ...... gå fort!:confused:

wesse
2008-08-05, 21:39
De måste ...... gå fort!:confused:

tid är ju en världslig sak sånt ska man inte hänga opp sig på:thumbup:

Mats J
2008-08-05, 22:56
Härligt Wesse, braskamin så du inte behöver frysa och futabagröna väggar.
Ska bli kul att följa med på rundvandring i nya huset:).

Mvh Mats J

DrHanke
2008-08-05, 23:19
kul wesse! Lycka till i ditt nya slott!!

Snickarjävel´n
2008-08-05, 23:31
Måste va skönt att bli av med de nya dyra och få komma till ordning i det gamla billiga. Lycka till.....med både hus och hovring ..

Nyroth
2008-08-06, 00:21
i kväll ska jag sjunga för Linda o då får inte du va me:icon_butt: den enda jag skulle kunna tänka mig o ta med dit är Mr Nyroth för han behöver lära sig lite nya småländska knep som bara jag behärskar:thumbup:

Zip znap skjut, så var wesses lektion hastigt slut.....

Han som kan.....bättre, längre och vackrare än du :)

/ Nyroth