handdator

Visa fullständig version : hello I am from sweden



wesse
2008-08-17, 20:03
en snutt från källaren...håller på o försöker hitta igen alla verktyg från alla dessa banankartonger o det är inte lätt..suck trots detta ska det byggas en fomies mitt i röran fick gå över te grannen o låna verktyg jag har men ej funnit suck... är man inbiten så är man eller förlorad kanske är rätt ord:banghead:
http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/239/

p.s trollgubben är nr 3 o nyroth nummer noll noll utan koll:aetsch:

gjorde en snutt te dom Amrekanska flygarna så dom inte glömmer bort mig:)
http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/240/

Thomas
2008-08-17, 21:24
F*n, inga problem med soptunna i det hobbyrummet....
Bara att stoppa in en foamie eller två i brasan!!
:dancing2::tongue::bandit:

Mats J
2008-08-18, 12:03
De va ett mysigt hobbyrum, sitta med en go kopp kaffe framför brasan och drömma om bävrar:thumbup:.

Mvh Mats J

DrHanke
2008-08-18, 15:22
wesse nu kan du mysa framför brasan med damerna å samtidigt mecka flyg!

Ompa
2008-08-18, 17:11
Love it Wesse. Få förunnat ett hobbyrum som detta. Din verklighet, min dröm :love:

wesse
2008-08-18, 19:44
ja några damer kommer det väl ej till detta hobbyrum men alla som åjer på 34an förbi Hultsfred är varm välkomna att stanna till så länge dom behagar:thumbup: har inte hitt igen hälften av all som ska packas opp o nu har som luften gått ur mig men jag är ju nykter så då kan man ju bara vara glad:thumbup: Var o Provflög lilla Ny-rothan i dag o den flöge bara fint hovrade själv kniväggade själv ja den flög helt på egen hand..hm kan inte va svårt o va en Nyroth när flygningen sköter sig själv:)

Dragon
2008-08-18, 20:39
ja några damer kommer det väl ej till detta hobbyrum men alla som åjer på 34an förbi Hultsfred är varm välkomna att stanna till så länge dom behagar:thumbup: har inte hitt igen hälften av all som ska packas opp o nu har som luften gått ur mig men jag är ju nykter så då kan man ju bara vara glad:thumbup: Var o Provflög lilla Ny-rothan i dag o den flöge bara fint hovrade själv kniväggade själv ja den flög helt på egen hand..hm kan inte va svårt o va en Nyroth när flygningen sköter sig själv:)

Wesse, ska vi försöka locka Jet-Ladyn (och hennes gubbe) med oss när vi kommer och inspekterar ditt hobbyrum?:)

wesse
2008-08-18, 21:09
nej för tusan inte the jet-lady en gång till har ju inte återhämtat mig på långa vägar ännu.......hmm....om hon nu skulle ändå titta förbi så är hon ju förstås välkommen:thumbup:

EPG
2008-08-18, 21:22
Klart du ska börja med fiske OCKSÅ trevlig sysselsättning när det har blivit lite för mycket av modellflyget.
Dock ska du nog akta dig från å fiska i Hulingen (Gulingen).