handdator

Visa fullständig version : Wesse, varför har du inte sagt nåt?



EPG
2008-09-07, 00:43
Det var ju flyguppvisning i Hultsfred idag fick jag höra av en kompis.
Han nämnde något om en Spitfire också, var det den jag hade tänkt att se i Göteborg förra helgen?

Du får ju göra en film och informera oss när det är något sånt här på gång ju :)

Gyld
2008-09-07, 07:08
Det var ju flyguppvisning i Hultsfred idag fick jag höra av en kompis.
Han nämnde något om en Spitfire också, var det den jag hade tänkt att se i Göteborg förra helgen?

Du får ju göra en film och informera oss när det är något sånt här på gång ju :)

Du får följa med i forumet så missar du det inte nästa gång! :tongue2:
Wesse skrev ju om det i denna tråd: Flygets dag (http://www.rcflyg.se/forum/showthread.php?t=21381)

/Gyld

wesse
2008-09-07, 09:09
det va ju egentligen ingen modellflygträff men vi blev inbjudna med kort varsel o visade lite modellflyg för dom som inte hade råd o köpa sig ett fullskalaplan...det var stora annonser i färg tre dagar i rad denna veckan i lokaltidningen(OskarshamnsTidningen m.m)o jag länkade ut en tråd här under allmänt o tips synd att du missade det men film kommer senare i kväll när stormvindarna efter spitfiren infinner sig..bäst denna dag va nog att Torgny för andra gången i år har crashat:thumbup: nu är han snart på min nivå..yehhh

Michael
2008-09-07, 15:27
... bäst denna dag va nog att Torgny för andra gången i år har crashat:thumbup: nu är han snart på min nivå..yehhh

Inte den fina Extran väl?!
Tyvärr fick jag inte möjlighet att åka till Hultsfred denna gång. Det hade verkligen varit roligt att titta lite närmare på Spitfiren och Torgnys Extra . Jag kan inte låta bli att tycka att bägge är förbaskat fina!

Vi ses vid något annat tillfälle, jag ska iväg till Oskarshamn någon av de kommande vekorna och då kanske man kan passa på att göra en avstickare till Hultsfred för att flyga lite.

/Michael

wesse
2008-09-07, 15:51
Inte den fina Extran väl?!
Tyvärr fick jag inte möjlighet att åka till Hultsfred denna gång. Det hade verkligen varit roligt att titta lite närmare på Spitfiren och Torgnys Extra . Jag kan inte låta bli att tycka att bägge är förbaskat fina!

Vi ses vid något annat tillfälle, jag ska iväg till Oskarshamn någon av de kommande vekorna och då kanske man kan passa på att göra en avstickare till Hultsfred för att flyga lite.

/Michael

nej Extran är hel:thumpdown: du är varm välkommen o visa dina markkniväggar:thumbup: