handdator

Visa fullständig version : Saknar du Norrland



wesse
2008-09-12, 15:46
Det finns bot mot den stora saknaden av vackra Norrland.. gör som mig o känn den Norrländska sällsamheten krypa under skinnet på dig..Snart har dom lyckostarna snö däroppe o här klipper vi gräs..suck visst kan livet kännas orättvist i bland:(

http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/266/

att se bra saker är i bland svårare än att se i mörkret..ser jag dom bra sakerna i dag?? "wessetankar":):)

Thomas
2008-09-12, 16:42
Du jojkar ju som en hel Pontare....!

:sarcastic::dance3:

Mats J
2008-09-12, 18:04
:1wav: Ja nu är det snart vinter och skidan den slinter:)

Du är ju förvisso en gammal smed men hur varm var gaffeln då en legat på aggregatet en stund:willy_nilly:.

Mvh Mats J som längtar till imorgon då jag ska få sjöflyga, läppflyga och grilla nån köttbit vid tranuträsk:thumbup:

Tobbe O
2008-09-12, 18:10
Det trevliga med norrland är dom trevliga människorna, tänk att få vara tillsammans med med Malå Lasse (utlänningen) och Tobias Öhman på Högkulla och dessutom flyga sju flygningar med Yaken en Fredags eftermiddag:)

Bilder kommer!!!

LAB
2008-09-12, 22:04
Än är det inte dags att lägga på dom här sulorna!
Lasse

mageri
2008-09-12, 22:51
Ja du Wesse, du upphör aldrig att förvåna... men en god är själ är du sannerligen:ridinghorse:

Roger.

wesse
2008-09-13, 07:54
Det trevliga med norrland är dom trevliga människorna, tänk att få vara tillsammans med med Malå Lasse (utlänningen) och Tobias Öhman på Högkulla och dessutom flyga sju flygningar med Yaken en Fredags eftermiddag:)

Bilder kommer!!!

oj de va rackarns! 7 st flygningar så många har jag inte på hela sommaren....

DrHanke
2008-09-13, 08:02
haha "Wesse Pontare" :man_in_love: