handdator

Visa fullständig version : Wesse hälsar på Tomten i skogen



wesse
2008-09-20, 17:59
ja en liten utflykt fick mig på lite bättre humör då denna dag kändes som en ensam dag...Tomten hade fullt upp men vi flög o bedömde lite fomies:thumbup: nu blir det bus med min Liam o vi ska airbrusha fram en helt ny färg tillsammans...


Att hälsa på en vän gör mig glad i sinne även om det bara va Torgny:)


gör er helg trevlig så ni kan känna när måndagen kommer att denna helg va sällsam:)

kramar till alla som vill ha...yehhh
http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/271/

LAB
2008-09-20, 19:13
Hej Wesse kommer du till Tranås i morgon kan du ju ordna en sån däringa fomies till mej med.Hepp:crazy_pilot:
Lasse

wesse
2008-09-20, 19:35
Hej Wesse kommer du till Tranås i morgon kan du ju ordna en sån däringa fomies till mej med.Hepp:crazy_pilot:
Lasse

nej jag kommer ej har ett giltigt skäl ... LIAM THE HARD MAN:thumbup:

LAB
2008-09-20, 20:10
:thumbup:Hej Wesse det är giltligt skäl.ha det så bra med grabben.
Lasse

Mats J
2008-09-21, 00:02
En sån da du hade Wesse, Torgny ser ju ut att kunna fixa ARFkärror också jag trodde bara han kunde bygga lösvirke:thumbup:
Jag har byggt lite på broderns sjötrainer sen var jag o hjälpte Jimmy med lite ved, så Lördagen var sällsam och söndagen kommer att bli ännu mer i sällsamhetens tecken för då sjöflyger vi i tranuträsk igen:D

Kanske det blir nån film då, nån sång lär det väl bli också:fans:

Mvh Mats J

QatHome
2008-09-22, 17:01
Såg ju trevligt ut det där, alltid trevligt att umgås med folk som har liknande intressen och även med dom som har andra intressen så man kan lära sig nya saker.

Hugga ved som jag och Mats gjorde i lördags är nåt jag inte ägnat mig åt tidigare och det har helt klart satt spår i min kropp då det värker lite överallt idag. Trots träningsvärk är det ganska skönt med fysiskt arbete då man annars bara sitter vid en :pcguru: hela dagarna.