handdator

Visa fullständig version : Meningen med livet.....



Zkeeter
2008-09-23, 15:28
Satt på fältet och blev lite "djup" där mellan flygningarna.
Kanske inte meningen med livet utan snarare meningen med skiftgång..

http://www.viddler.com/explore/Zkeeter66/videos/15/

Mats J
2008-09-23, 17:42
Ja det är inte alla förunnat att kunna ta vara på dessa fantastiska höstdagar:)

Ser fint ut på erat fält å en E-starter är aldrig fel, sällsamhet i kubik:thumbup:

Mvh Mats J

Sjuntorparn
2008-09-23, 18:43
Jupp, du har helt rätt "Zkeeter", det där ser ut som meningen med livet!

Soligt och fint väder, modellflyg med fika och Peps Persson, vad mer behöver man. :thumbup:

Själv tillhör jag gruppen som satt inne och jobbade hela dagen, 8 timmars budgetarbete:banghead:...... det är roligar att se på när färg torkar än att pyssla med budget!

Tack för filmsnutten, den satt gôtt en kväll som denna....

mvh Abbe i det natursköna Sjuntorp

mulder
2008-09-23, 19:47
Tur att man jobbar Natt så man kan ta en runda tidig morgon och även börja på tidig eftermidda. /Mulder

McRegor
2008-09-23, 19:55
Hej,
Jag fick min släng av "livskvalitet-sleven" i söndags - ute på fältet mellan 11 och 18 - inga andra förpliktelser. Bara att flyga, snacka och dricka kaffe..:) Kan det vara bättre - när solen dessutom skiner och det är närapå vindstilla och en massa trevliga flygare tydligen också fått "fridag"!
Hälsar
Roger - en "Skvader" i förskingringen

PS: Även denna dag bjöd på mycket livskvalitet ! Jag tog ledigt halva dagen, fyllde termosen med kaffe och plundrade frysen på kanelbullar..:) Sen drog jag och en kompis iväg på en hojtur uppåt Dalarna. Solsken och allmänt underbart väder - det enda tråkiga är att risken är stor att det var sista "dagsturen" med hojen detta år...men det kommer ju en ny vår...:)

Zkeeter
2008-09-23, 21:59
Jo fältet är fint om än "lite skogtrångt" Under mitt första år som rc-flygare har redan två träd hoppat på mina kärror......:willy_nilly: Och andras med för den delen.:vroam:

Under sådana stunder som den här så inser man att den här hobbyn innehåller så mycket. Flyga, bygga,klura,drömma, UMGÅS! och sist men inte minst glädjen över att lyckas med den där manövern som man har försökt sig på den senaste timmen.:thumbup:
I dag så hade jag kontrollerad hovring med Sally i närmare 30 sekunder!:man_in_love:

Zekee
2008-09-24, 00:15
Du fick ju mig att bli flygsugen iaf! Imorgon bitti ska jag masa mig ner på fotbollsplan och lufta cessnan...

wesse
2008-09-24, 09:11
ja jäklar vad glad jag blir när man får höra en flygarvän fundera över livskvalitet det värmde gutt.... mera film yehhh me love it:thumbup: