handdator

Visa fullständig version : Söderhamn 21/9



DrHanke
2008-09-25, 17:19
Warben mfl var uppe i söderhamn för att gratulera herr Rönnqvist som lämnade tonåren bakom sig och klev in i vuxenvärlden. Man firade med lite flygning innan och här är två filmer med det, resten som fanns i kameran var privat enl warben...:man_in_love:

Födelsedagsbarnet börjar med sin Bearcat, gött ljud!

http://www.youtube.com/watch?v=hrE0u0JS0rU

Warbens får som god två flyga sin mustang...

http://www.youtube.com/watch?v=X2p1BTosuGE

LAB
2008-09-25, 18:47
Bearcaten=:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thu mbup:
Lasse

Nyroth
2008-09-25, 19:21
Tror jag just fick årets väl rysning......yeihaaa!!
Vilken underbar Bearcat.

// Nyroth

wesse
2008-09-25, 19:39
jo den där bearcaten slår allt inte ens en stor fet jetkärra har något att hämta yehhhhh blir det ingen bild på födelsedagsbarnen....

Shaggy du måste ju flyga in den har Bokis sagt:secruity:

Mr J
2008-09-25, 21:18
Vilket motorljud i Bearcaten! :man_in_love:
Tror jag får gå och raka ryggen... Ståpälsen vill inte lägga sig :thumbup:

Ultra Bandit
2008-09-25, 21:26
citat
inte ens en stor fet jetkärra har något att hämta yehhhhh




Wesse!
Har du sett en riktigt stor Fet Jetkärra flyga live?
Jag lovar på heder och samvete! :)
Det slår allt…:thumbup::thumbup:

Förresten! Grattis Rönnqvist:thumbup:

Hälsningar
Lasse Palm

bokis
2008-09-25, 21:45
He,he..blåslampor kontra runda motorer,där har Wesse en poäng..R*nkarns Moki är ljuvlig..Finns nog inget i modellvärlden som slår det i mina lurar..
Å 50 höstar..Inte illa..Grattis!

wesse
2008-09-25, 22:09
citat
inte ens en stor fet jetkärra har något att hämta yehhhhh




Wesse!
Har du sett en riktigt stor Fet Jetkärra flyga live?
Jag lovar på heder och samvete! :)
Det slår allt…:thumbup::thumbup:

Förresten! Grattis Rönnqvist:thumbup:

Hälsningar
Lasse Palm

såg några trevliga jetkärror på Joe Nall fast di gick så fort att jag knapp han se dom:willy_nilly: jo en fet jetkärra är säkert trevligt men jag tycker fortfarande att ljudet från en stjärna slår allt :thumbup:

ivve
2008-09-26, 10:27
såg några trevliga jetkärror på Joe Nall fast di gick så fort att jag knapp han se dom:willy_nilly: jo en fet jetkärra är säkert trevligt men jag tycker fortfarande att ljudet från en stjärna slår allt :thumbup:

Jet i all ära. Närmare realistiskt motor ljud än från en turbin får man leta efter !

Men en fet moki radial är nog ändå ett snäpp värre. Bara tomgångssången gör ju att lädret vill öppna sig vidöppet. Vad kan vara värre än en B-17 med fyra moki radialare !

En fyrmotorig jetkärra låter ju fortfarande som om den bara har en motor. Eller har jag kanske fel på lurarna ?
Rätta mig gärna om jag har fel

Getfarmare...Ivve

bokis
2008-09-26, 11:02
Vi har ju glömt Warben (nästan)Delfinariet på Kolmården har nått som hoppar sådär i bassängen,det har jag sett! Den e söt BonkBonk!O flyger bra osså!:crazy_pilot: