handdator

Visa fullständig version : hobby knivar!



kenneth67
2008-09-29, 22:27
var på lidl å handlade i helgen .. och fann ett fynd i deras så bra å ha saker rad i mitten !! ett set med hobby knivar/skalpeller

en liten fin låda med 6 olika skaft samt div olika blad samt pet mojjar till dessa snyggt förpackade i en liten plast låda med bladen på ena sidan fästa på 4 rader magnet hållare detta lilla set kostade endast 69 kr

vet ej om det finns på alla lidl men jag hittade detta på lidl i ulricehamn ..
ett toppen set nu när inomhus sässongen kommer .. :thumbup::thumbup:

Zkeeter
2008-09-29, 22:48
Hittade dom inte på aktuella erbjudanden här i S-vall, men det kanske var något gammalt erbjudande från tidigare vecka som var kvar... Tycker mig känna igen det. (ska kollas!)
Kan däremot tipsa om enhandstvingar i stål för 40:- Gäller från torsdagen här i alla fall...

kenneth67
2008-09-29, 22:52
ja butiken var i allmän oordning pga ombyggnad så det kan vara nått gammalt som fanns kvar !

pilotkalle
2008-09-29, 22:53
var på lidl å handlade i helgen .. och fann ett fynd i deras så bra å ha saker rad i mitten !! ett set med hobby knivar/skalpeller

en liten fin låda med 6 olika skaft samt div olika blad samt pet mojjar till dessa snyggt förpackade i en liten plast låda med bladen på ena sidan fästa på 4 rader magnet hållare detta lilla set kostade endast 69 kr

vet ej om det finns på alla lidl men jag hittade detta på lidl i ulricehamn ..
ett toppen set nu när inomhus sässongen kommer .. :thumbup::thumbup:

Se om du har en lokal fotvårdsbutik där du bor. Dom brukar sälja skallpeller och blad. Har man en gång arbetat med en riktig skallpell så är allt annat skit efteråt, klart beroendeframkallande. Gäller bara att passa fingrarna för dom är VASSA, hobbyknivar famstår mot skallpeller som rena smörknivarna.
Ett litet tips bara.

Zkeeter
2008-09-29, 23:27
Classe har en engångsmodell som liknar en operationsmodell av skalpell som är kanon för 13:-
räcker till 2 depronisar och sedan som "skrotkniv" ett bra tag framöver....
"ett tips från mig...."