handdator

Visa fullständig version : Depronlove



wesse
2008-10-04, 18:52
oh man! this is nice! depron depron ohh me in love....


http://www.youtube.com/watch?v=7B95CmtzuQk

pilotkalle
2008-10-04, 19:03
oh man! this is nice! depron depron ohh me in love....
YouTube - Depron (http://www.youtube.com/watch?v=7B95CmtzuQk)


Sluta pladdra och bygg klart modellerna i bakgrunden istället :secruity:!

Stig H.
2008-10-04, 19:31
oh man! this is nice! depron depron ohh me in love....
YouTube - Depron (http://www.youtube.com/watch?v=7B95CmtzuQk)
Kom ihåg att depronskivor finns att köpa - ganska billigt - i de flesta hobbyaffärer. Man ska inte börja bryta upp golvet i jakten på detta ljuvliga material !

Stig H. i Karlstad
som snart spakar friggolight Mig29'a

wesse
2008-10-04, 19:53
Sluta pladdra och bygg klart modellerna i bakgrunden istället :secruity:!

NU SKA DU INTE VARA ABDERITISK PETER! DEPRON ÄR INTE ADIAFORA FÖR MIG... jUST NU LIDER JAG LITE AV EN SLÄNG AGORAFOBI O HAR FULLT UPP MED ATT BOTA DET...DU SKULLE GÖRA MIG GLAD OM DU VILLE VA LITE ALFONS ÅT MIG DÅ SKULLE DET KANSKE BLI BYGGA AV SEN...KÄNNER MIG LITE ANTEDILUVIANSK JUST NU MEN DEN RÖDA SKULLE KUNNA FÅ MIG ANTICHAMBRERANDE IGEN..HAR LEVT I ASKES ALLDELES FÖR LÄNGE NU...STÄLLER GÄRNA OPP I EN DUST MED DIG BÄSTE MAN MÅ VINNE DEN RÖDE PRINSSESSAN...DU VET VÄL ATT VART SJUNDE ÅR HAMNAR VI I OLIKA KLIMAKTER O DETTA ÄR EN JOBBIG TID FÖR OSS O DU O JAG KAN INTE HEJDA DETTA MED KRAMBAMBULI UTAN MÅSTE FAKTIS HÅLLA I VÅRAN SCROTUM MED BÄGGE HÄNDERNA..MEN JAG GÖR ALLT FÖR ATT HÅLLA MIG XENOFILIN SÅ ATT LUSTEN ATT BYGGA KOMMER ÅTER:thumbup:

KARMA TILL DIG PETER

MVH// HAN UTAN EN RÖD STARLET:(

pilotkalle
2008-10-04, 20:12
NU SKA DU INTE VARA ABDERITISK PETER! DEPRON ÄR INTE ADIAFORA FÖR MIG... jUST NU LIDER JAG LITE AV EN SLÄNG AGORAFOBI O HAR FULLT UPP MED ATT BOTA DET...DU SKULLE GÖRA MIG GLAD OM DU VILLE VA LITE ALFONS ÅT MIG DÅ SKULLE DET KANSKE BLI BYGGA AV SEN...KÄNNER MIG LITE ANTEDILUVIANSK JUST NU MEN DEN RÖDA SKULLE KUNNA FÅ MIG ANTICHAMBRERANDE IGEN..HAR LEVT I ASKES ALLDELES FÖR LÄNGE NU...STÄLLER GÄRNA OPP I EN DUST MED DIG BÄSTE MAN MÅ VINNE DEN RÖDE PRINSSESSAN...DU VET VÄL ATT VART SJUNDE ÅR HAMNAR VI I OLIKA KLIMAKTER O DETTA ÄR EN JOBBIG TID FÖR OSS O DU O JAG KAN INTE HEJDA DETTA MED KRAMBAMBULI UTAN MÅSTE FAKTIS HÅLLA I VÅRAN SCROTUM MED BÄGGE HÄNDERNA..MEN JAG GÖR ALLT FÖR ATT HÅLLA MIG XENOFILIN SÅ ATT LUSTEN ATT BYGGA KOMMER ÅTER:thumbup:

KARMA TILL DIG PETER

MVH// HAN UTAN EN RÖD STARLET:(



Ojsan, ojsan, ojsan.......:icon_pai:...så länge du håller i scrotum o inte i rectum så är det väl ingen fara på taket....

Kramar i kvadrat o lite karma på dej oxå :sarcastic:

Lev o låt leva:lollypop:!

wesse
2008-10-04, 20:20
Lev o låt leva:lollypop:!

kan du säga som har den röda prinsessan helt för dig själv...hmmm " mod o förändra det du kan" så då skulle jag nog åka ner till dig o göra en förändring då:thumbup:

JerryD
2008-10-04, 20:37
Skulle man inte kunna bygga en vacker kvinna i depron? Hon är varm, len och mjuk. Dessutom doftar hon gott, och är skön att sätt.... sitta på! När man sen tröttnar på henne kan man montera en motor på henne och be henne flyga o fara! :sarcastic:

Per P
2008-10-04, 21:00
Skulle man inte kunna bygga en vacker kvinna i depron? Hon är varm, len och mjuk. Dessutom doftar hon gott, och är skön att sätt.... sitta på! När man sen tröttnar på henne kan man montera en motor på henne och be henne flyga o fara! :sarcastic:


Hehe.... lite frimärkesversionen alltså... slicka, sätt på o skicka iväg.... :sarcastic: *hrrm*

back to topic :secruity:

Zkeeter
2008-10-04, 21:27
Jag blir lite orolig av det här....:stupido2:
Kryosot, asbest,freon,nikotin, transfetter....
Är det depron som är livsfarligt nu??????
Kommer vi att överleva vintern?:confused: