handdator

Visa fullständig version : Spitfire och Magic i Tingsryd



Sigun
2008-10-08, 21:34
Idag 8/10 var vi ute och flög på fältet efter jobbet. Huga va snabbt det blir mörkt på kvällarna nu :banghead:

Emil premiärade sin spitfire film från denna premiär finns här.

Viddler.com - Spitfire - Uploaded by Sigun@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/4722c97b/@@AMEPARAM@@4722c97b/

Jag själv tog mig en tur med min Modeltech Magic. En riktig skojmaskin som verkligen kan rekomenderas till alla. film från flygning nedan :lollypop: Man måste ju öva på att hovra nu när man snart ska köpa sig en bensinare.

Viddler.com - magic - Uploaded by Sigun@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/8b934994/@@AMEPARAM@@8b934994/

LAB
2008-10-09, 05:13
Hej kul att Emil fått upp Spitten,han flyger ju den riktigt bra:thumbup:.Sigun din premiär är fortfarande kvar i videokamran,jag har inte fått kläm på hur man lägger upp filmen än men nån gång ska det väl lyckas:stupido2:.Förexten har ni flygit Red Arrowen än?Det hade varit kul o se den.
Lasse

Sigun
2008-10-09, 09:27
Du menar EDF kärran Fabian köpte ?. Nej den har inte varit i luften än.. väntar på premiärturen med den jag med :)

wesse
2008-10-09, 09:56
kul o se vad Emil har lärt sig bara denna sommar yehhh fast med en sån kastman som fabian behövs väl ingen motor... ja den däringa magicen är trevlig...var hovrar ni med magicen kunde inte se det i filmen....

Sigun
2008-10-09, 10:10
Om du tittar på filmen igen så kan du kanske upptäcka vissa sekvenser med korta försök till hovring :sarcastic::sarcastic: vänta med spänning på film när wesse hovrar sin Diablotin och Sukoi..

Slamsugaren
2008-10-11, 08:31
Ooo,vad jag saknar min magic!
Det syns att Fabian har varit svensk mästare i spjutkastning

DontHitMe
2008-10-11, 09:55
Ooo,vad jag saknar min magic!
Det syns att Fabian har varit svensk mästare i spjutkastning


Har du glömt att vi kastade gröna järnspett i lumpen? :sarcastic::ridinghorse:

Sigun
2008-10-11, 10:41
Ooo,vad jag saknar min magic!
Det syns att Fabian har varit svensk mästare i spjutkastning

Köp en Magic igen Stefan och gå med i "Magic klubben" :) riktigt kul skojkärra att busa runt med på fältet.