handdator

Visa fullständig version : Mjukis-flyg i Frödinge



wesse
2008-10-18, 17:29
ja då samlades vi i söndagsgänget för vår första inomhusflygning genom tiderna...en liten filmsnutt o några kort blev det oxå..

p.s Jag hade feber o va allmänt risig denna dag o tur va det för jag fick äntligen va på samma nivå som Torgny för en gång skull...en lågflygande nivå:thumbup:
Viddler.com - Flyg i Ostkakeland - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/6529fb52/@@AMEPARAM@@6529fb52/

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sigun
2008-10-18, 17:48
Ja vilken härlig film med allt som inomhusflyget innebär och fotona var ju fina, tur att Liam var med och kunde hjälpa farbror Torgny hela tiden :)

wesse
2008-10-18, 17:58
:( får Error när jag försöker starta filmen, men fotona var ju fina, tur att Liam var med och kunde hjälpa farbror Torgny hela tiden :)

funkar hur bra som helst här Sigun kanske dags o se över dina datakunskaper:sarcastic:

Sigun
2008-10-18, 18:30
hmm du skriver ju saker jag inte sagt :)

Nyroth
2008-10-18, 20:31
Wow!
Cheddargänget i Cheesecake land.. ja det var tusan en Fröjdinge flygning.

/ Nyroth

Mats J
2008-10-18, 21:02
Vilket gäng, o gängledaren Liam är den hårdaste i ostkakeland:D

En Lift har jag haft den flyger bra o är skojig att bråka runt med.
Min bror Lasse hade en också och det är den kärran som gjort han till den superpilot han är idag:)

Mvh Mats J som kokar köttsoppa nu:love:

Per P
2008-10-18, 22:11
Nämen sedär! Inomhusflygning och min IDOL Klavins ville inte dominera på film..... trevlig prick det där som inte vill dominera så ni andra känner er underlägsna :fans:

Ses på fredag :thumbup: