handdator

Visa fullständig version : vill ha tarmen skrek lite !



kenneth67
2008-10-28, 20:20
http://rcmaffian.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=173_174&products_id=1321

helt klart cool grej !! men flyger den ?? skulle vart nått å "burna" med på gatan hemmavid !! :vroam::vroam:

Fru Diesel
2008-11-08, 15:59
Du kanske kan få den att flyga lite om du bygger ett tillräckligt stort "gupp" först. :)

DrHanke
2008-11-08, 19:08
Jag har en TT Yamaha eldriven och det är skoj men svårt. Fick byta till GRP däck för org däcken var som att köra på is med, fruktansvärt dåligt grep men GRP däcken soft så vart greppet riktigt bra.

KenPro
2008-11-08, 19:29
Dessa cyklar går att få till bra men mycket jobb med modifieringar o setup för att de ska ska styra tillräckligt rappt o ändå vara stabila för bana, de eldrivna går betydligt bättre i väghållningen men man måste tweaka även dom o byta reglage o motor. Nouva Faor cyklarna är dyrare än TT men en helt annan klass på prestanda o kvalite.

DrHanke
2008-11-08, 19:41
Jo tack jag har gjort om styrningen lite mot orginal för då gick den knappt alls å köra med. Sen kör ja min på 4s A123 så man får lite vikt i botten vilket gör att den vart stabilare, tror en metanolare har högre tyngpunkt och därmed lite knepigare?