handdator

Visa fullständig version : Fotogen doft



mulder
2008-11-01, 17:46
Var idag tvungen att starta upp turbinen, var ett tag sedan nu, som sagt ljudet man alltid kommer ihåg, doften man alltid känner igen och känslan som alltid sitter kvar, jag vet en kille som är 40bast och ingen turbin har:banghead: tror hans alias börjar på W :sarcastic: /Mulder

Dragon
2008-11-01, 20:19
Var idag tvungen att starta upp turbinen, var ett tag sedan nu, som sagt ljudet man alltid kommer ihåg, doften man alltid känner igen och känslan som alltid sitter kvar, jag vet en kille som är 40bast och ingen turbin har:banghead: tror hans alias börjar på W :sarcastic: /Mulder

Poor W.... ! Poor W....! Poor W.....!:sarcastic:

pilotkalle
2008-11-01, 21:13
:dance3::dance3::dance3::dance3::dance3::dance3:

http://www.rcflyg.se/forum/photoplog/images/199/medium/1___001.JPG

wesse
2008-11-02, 06:55
det är förändringens tider i stora världen o jag vet att saker som verkar helt omöjliga kommer att ske.... jag anser mig numera fullärd för jag har kramat Palm :thumbup:

Dragon
2008-11-02, 20:30
det är förändringens tider i stora världen o jag vet att saker som verkar helt omöjliga kommer att ske.... jag anser mig numera fullärd för jag har kramat Palm :thumbup:

Innebär det Wesse att du kanske har en sådandär liten cat-burk med dej hem från Stockholmia?:thumbup::thumbup::thumbup:

wesse
2008-11-02, 20:49
Innebär det Wesse att du kanske har en sådandär liten cat-burk med dej hem från Stockholmia?:thumbup::thumbup::thumbup:

Cat? du menar Cats va o den tidningen kunde jag inte finna på hobbymässan sorry...

trapperwolf
2008-11-02, 21:16
Va det gött på hobbymässan fanns det rödhåriga kvinns där
Hälsar Hårdingen