handdator

Visa fullständig version : Electric Retract system.



Johnny
2008-11-13, 22:11
Hei.

Vet inte om noen har postet linken til dette firmaet för.
http://www.lado-tech.net/index.php
De selger electric retracts deler.
Bytt ut luft med electric og justere hastigheten selv.
Tenk når understellet går inn som orginalen.

Mvh. Johnny.

bokis
2008-11-13, 22:53
Tittade på ett sånt hemma hos en god vän idag faktiskt..Trevligt ,men servicenivån där var inte så värst utan o säga mera..Är tveksam efter det jag fick höra om jag skulle lägga en beställning där Jonny..:blush:

Lennart Olsson
2008-11-13, 23:00
Man får väl hoppas att det är som de säger på hemsidan att intresset är så stort att de hinner inte med utan allt blir slutsålt.
Jag tittade på ställen när jag var på Toledomässan i April och det såg riktigt fint ut.
// Lennart

Patrik J
2008-11-14, 19:08
Skickade ett mail till Doug förra veckan och la en förfråga på ett set.
Fick svar att jag kunde lägge en pre-order, vilket jag gjorde och pröjsade för.
En fick en bekräftelse på att stället är på väg i tisdags, en vecka senare, så det får man väl kalla bra service, så får man väl hoppas man får det man beställt ;-).
Men servicen skall ju vara bra från Lado gänget.

Johnny
2008-11-14, 19:46
Hei.

Nei Bokis, jag skal inte bestille noen ting.
Jeg har bestilt noe men det tar vi sen. 4 meter langt.

Mvh. Johnny.

ivve
2008-11-15, 12:26
Vill bara nämna att min beställning från lado tog drygt 2 1/2 år plus över 70 mail med tusen olika anledningar till fördröjningen. Den där killen lever i en egen fantasivärld !
När jag änligen fick grejorna så var det inte alls det vi hade kommit överens om.

JAG GAV UPP!!! Ett varningens ord...Passa er för den där mannen.

Patrik J
2008-11-15, 17:05
Jaha.. nu skönk hoppet att få det man beställt.. :-(
Han har iallafall skickat något, får posta när jag hämtat det och berätta vad det blev..

Patrik J
2008-11-17, 16:45
Fick mitt ställ idag, allt var OK, jäkligt fina prylar, bra och snabb service, han kanske har ryckt upp sig??
Jag kan inget annat än rekomendera detta om någon funderar på att införskaffa ett retractsystem från Lado.

ivve
2008-11-17, 18:34
Fick mitt ställ idag, allt var OK, jäkligt fina prylar, bra och snabb service, han kanske har ryckt upp sig??
Jag kan inget annat än rekomendera detta om någon funderar på att införskaffa ett retractsystem från Lado.

Har ett komplett set till salu billigt ! Vad fick du betala för det hela ?

Patrik J
2008-11-17, 18:44
ca: 1400 pix inkl.frakt, vilken är det du har?

Wide eller narrow, 85 el.90 grader, 3/16" el. 5/32"?

Och vad skall du ha?

ivve
2008-11-17, 20:30
ca: 1400 pix inkl.frakt, vilken är det du har?

Wide eller narrow, 85 el.90 grader, 3/16" el. 5/32"?

Och vad skall du ha?
Varken eller. Har enbart motorerna med programeringsenhet som ersätter luftcylindrarna i Robarts 1/5 ställ.
Skickar ut lite bilder i morgon !