handdator

Visa fullständig version : Inomhus i ett annat land...Malmoe yehhh



wesse
2008-11-16, 15:14
ja då fick man för sig att tväråk te Malmoe...kul kul blev det o jag är en erfarenhet rikare i mitt liv..yehh stort tack till Peter den store kocken som nog är bättre på matlagning än flyg :sarcastic: synd jag trampade på ditt plan Emmy ska köpa lite lim till dig:)

p.s Extra kramar till Peter o Emmy ni har gjort en god gärning...


den största kramen går till Tim Kim han är ju lika galen som mig o vi ska smida planer i sommar...yehhhhh

YouTube - Malmoe

EmmY
2008-11-16, 15:21
ja då fick man för sig att tväråk te Malmoe...kul kul blev det o jag är en erfarenhet rikare i mitt liv..yehh stort tack till Peter den store kocken som nog är bättre på matlagning än flyg :sarcastic: synd jag trampade på ditt plan Emmy ska köpa lite lim till dig:)

p.s Extra kramar till Peter o Emmy ni har gjort en god gärning...


den största kramen går till Tim Kim han är ju lika galen som mig o vi ska smida planer i sommar...yehhhhh

YouTube - Malmoe (http://www.youtube.com/watch?v=nMba6UmlZB0)


det var jätte skoj du kom till malmö, fast du trampade sönder mitt plan men det var ju combat, fast lite fusk från din sida att trampa på det istället .. :D
En stor kram till Wesse och till lilla bonzo :icon_pai:

kim
2008-11-16, 15:55
Svinbra inlägg... Synd att jag är en socke på att flyga bara...

pilotkalle
2008-11-16, 16:37
Vi ses om 2 veckor, samma tid, samma plats:)!

Dragon
2008-11-16, 16:41
Tack alla för en kul kväll!:thumbup:
Tur att man flög Lama så man slapp va med i duellen!:sarcastic:
Hälsningar
Kalle

DrHanke
2008-11-16, 19:01
:thumbup: :sarcastic:

Mats J
2008-11-16, 19:14
Stackars lilla plan, klart det inte hade en chans då 130kg smed trampar på det:big_boss::nurse:.

Mvh Mats J

matbos
2008-11-17, 13:48
Stackars lilla plan, klart det inte hade en chans då 130kg smed trampar på det:big_boss::nurse:.

Mvh Mats J

hihi :sarcastic:Futaba shoes gör jobbet rätt. Där blev planet en liten plätt. :sarcastic:

harmon
2008-11-21, 15:47
bra inlägg..