handdator

Visa fullständig version : EPP Yak54



harmon
2008-11-29, 15:14
kolla in denna..

http://www.svensktmodellflyg.se/forum1.asp?viewmode=1&msgid=183711&page=&CurrentMainTopic=8

McRegor
2008-11-29, 20:26
Hej Åke,
Som du vet så ligger det en likadan i min "bygg-boa" och väntar på att husse skall få inspiration att limma ihop den. Men är lite fundersam på motoriseringen - har en Axi Gold 2212/26 liggande som jag vet att någon använt med gott resultat men trots allt är jag sugen på att sätta dit en lite hetare rova...
Nåväl - just nu ligger det ett ett depronflax - en Futurion - och väntar på att bli hoplimmad så det projektet får nog avslutas först. Skall bli kul att höra hur du trivs med kärran - den verkar ju ha många nöjda ägare så jag hoppas att även vi två får sälla oss till den skaran...:)
Hälsningar
Roger

Edit: Missade att du redan provflugit med strålande resultat ! Jättekul - nu kanske jag "tvingas" att forcera mitt bygge lite...
//Roger

harmon
2008-11-29, 21:54
tjenare Roger..

Jo vet ju det ja att du har en mkt fin modell oflugen hemma... ja med motorvalet jag har som inte e för stor på något sätt utan otroligt lagom till det man har planet till...

Riktigt bra prestanda med APC-E 11*5,5 flyger som en depronare fast i större format...

j ajag e nöjd bara kört 4 laddningar ännu men skall trimma in mera i morgon om det inte e storm förståss...

lycka till med ditt bygge sedan ...