handdator

Visa fullständig version : In och ut



Stig H.
2008-12-17, 12:52
Med risk för att vara och puffa på redan inslagna dörrar undrar jag över varför det så påfallande ofta händer att man blir utkastad när man vill göra ett inlägg i forumet ? Åtminstone är det min erfarenhet från det lilla jag belastat servern med. Det tar emot att börja på ny kula igen och skriva in text en gång till - om man nu minns vad man skrev...
M v h
Stig H.

kenneth67
2008-12-17, 13:01
om du varit inne ett tag så blir du urloggad efter en stunds inaktivitet ... klicka i lilla rutan komihåg mig bredvid inloggnings rutan så är problemet löst !

Stig H.
2008-12-17, 14:26
Tycker att det kunde duga att man är aktiv nog att sitta och knappa in text i en meddelanderuta - men OK - jag ska kryssa i den där rutan i fortsättningen !

Forumet är en stor tillgång för hobbyn tycker jag.

M v h
Stig H.

kenneth67
2008-12-17, 15:08
har själv råkat ut för det flera gånger man sitter å skriver å när man trycker skicka så går det inte för man blivit ur loggad ... en aning frustrerande är det .
...

Ålänning
2008-12-17, 16:45
Mycket vanligt för mig med. (Eller +1 som det brukar heta så fint. =))
Gäller endast detta forum av de forumen jag hänger på (hade det problemet i IE7 och gick
över till Firefox 2, nu Firefox 3... same same... cookies... ja dom verkar ju inte funka?) Nåja,
man överlever. =)