handdator

Visa fullständig version : Min sista flygtur...



wesse
2008-12-18, 12:56
Ja då är det min absolut sista flygtur detta år jag har genomfört..jajjamän sen bär det iväg till solens varma stränder med sand mellan tårna o lättklädda damer...yehhhh

Ska släppa flyg o dator för att bara njuta av sällsamhetens vågor o god mat...yehhhh

Ska även följa Tobbe O goda råd om skyddsfaktor o Hankes råd om kvinnor även Nyroth har sagt att man ska träna mycket med en stick så den får följa med oxå.. se bild:blush:..yehhhh
Har även packat mig mina gröna Foppaskor till Spanien...yehhh


God Jul o Gott Nytt år alla goa väderfulla forumvänner utan er skulle livet inte va sig likt...Yyeeeeehhhhhh

Kramar i stora lass

p.s

//Wesse


http://www.youtube.com/watch?v=EFPF0y9AmwU

Snickarjävel´n
2008-12-18, 13:05
Trodde inte en hard man like you behövde "stick" i det fallet men men :icon_pai:

Ha de gott på resan! :fans:

Sigun
2008-12-18, 13:08
Har det så gott i solen wesse och passa på att gotta dig i värmen :)

trapperwolf
2008-12-18, 13:21
:sarcastic:Ha en go tur o gör nu ingenting som jag inte skulle gjort:sarcastic::sarcastic::sarcastic:

lassebetong
2008-12-18, 13:23
Sola, bada, lata dig och njut av spanien nu wesse.
Du får väl hälsa till alla damer du träffar på.
God jul på dig wesse.

/lasse

JerryD
2008-12-18, 13:53
Lite förhastat med din sista flygtur för i år, Wesse! Du ska väl inte ge dig på att cykla till solens varma stränder, eller.......? :crazy_pilot:
Ha de´gött!

Mats J
2008-12-18, 14:03
Ja Go Jul o Gott nytt år Wesse, hoppas att tomten hittar ner till dig där nere i värmen, (Du har väl inte glömt shortsen?)

Med Juliga hälsningar från Mats J

Dragon
2008-12-18, 15:29
Lite förhastat med din sista flygtur för i år, Wesse! Du ska väl inte ge dig på att cykla till solens varma stränder, eller.......? :crazy_pilot:
Ha de´gött!

Om inte annat så kan du ju simma dit!:sarcastic:
Kör hårt och tänk på dom 4 F:n.:)
God Jul och Gott nytt År!

matbos
2008-12-18, 16:04
Hare så bra du bara kan nu. Du kan ju fråga om du för Hovra planet.:crazy_pilot: Det var ju Klavins rädd för :sarcastic: Och ät extra mycket Cocos glass i stora lass. Det är gott :thumbup:

AM
2008-12-18, 17:38
Ha en riktigt god resa Wesse!

Mvh
Ove

kenneth67
2008-12-18, 18:06
ha en riktigt god jul wesse ! .. och tänk på att damerna i de sydliga länderna har ett hetsigt temprament !! :)

Ripa
2008-12-18, 18:53
Ha en trevlig resa Wesse!

Varje dag blir en sällsam dag om du utforskar alla berg och dalar du passerar på din vandring.

God Jul och Gott Nytt år!

Mvh
Mats
www.ripamfk.com

Thomas
2008-12-18, 19:54
sen bär det iväg till solens varma stränder med sand mellan tårna o lättklädda damer...yehhhh

Fyy Wesse, komma med sådana uttalanden nu när det är så skönt (läs: ruggigt) väder här i Svedala...:viking:

Kan bara bestraffas på ett sätt:
FILM å BILDER när du "habla español" med infödingarna!!!!!:girl_wacko::dancing2:

(Jag har ett svenskt-spanskt lexikon om du vill låna...:sarcastic:)

ssn
2008-12-18, 20:25
Orättvist! Är vad det är!!!!

Igår "Amerikat"! Nu "Spanien!"
Vad blir det nästa gång? Månen?

:crazy_pilot:
Sosen...

Glömde: God Jul och Gott nytt år Wesse och alla andra var ni än befinner er.

genland
2008-12-18, 20:38
Kram på dej wesse:icon_pai:
o GOD JUL

Mvh Kent

LAB
2008-12-19, 05:58
Trevlig Resa o ha en riktigt God JUL Wesse

DrHanke
2008-12-19, 07:03
wesse gör inget jag inte skulle gjort å händerna på täcket...

wesse
2008-12-19, 11:13
tror inte det blir så mycket film på denna resa men kameran ska med om lusten faller på..laddar opp bilder på facebok dagligen då det inte blir så mycket flyg därnere antar jag:) vet inte hur man får in bilder från en iphone i detta forum har provat med det verkar inte funka:stupido2:


ja nu är hela garderoben i väskan o i morgon bär det i väg SKÖÖÖNNT....

T5
2008-12-19, 11:42
Enjoy!
Hoppas du får det rejält gött och mycket sand mellan tårna.

(DA50, Spanien och Iphone, det är toppkvalitet det :) )

Sigun
2008-12-19, 12:46
tror inte det blir så mycket film på denna resa men kameran ska med om lusten faller på..laddar opp bilder på facebok dagligen då det inte blir så mycket flyg därnere antar jag:) vet inte hur man får in bilder från en iphone i detta forum har provat med det verkar inte funka:stupido2:


ja nu är hela garderoben i väskan o i morgon bär det i väg SKÖÖÖNNT....

På vanliga telefoner brukar man kunna välja "Telefonläge" eller "Filöverföringsläge" när man kopplar dem till datorn. I filöverföringsläget funkar telefonen ungefär som ett USB minne eller extern hårdisk, den dyker upp som en enhet och man kan dra och släppa filer precis som vilken hårdisk som helst. Vet dock inte hur Iphone ser ut här men tycker de borde inte vara några problem ??. Andra Iphone ägare får uttala sig om detta är möjligt eller inte.

/Martin

DennanHMFK
2008-12-22, 09:22
God Jul & Gott Nytt År på dig Wesse. :)

men du kanske få packa med dig lite varmare kläder endå, pratade nyss med mormor som är i spanien, dom hade 2grader nyss. hehe ;)

wesse
2008-12-22, 09:53
Vet inte var mormor är men jag har 20 i skuggan i dag o gårdagen va än varmare... Ska opp i bergen för att jojjka till lapparna i norden i dag yehhh saknar inte sverige ska bli spanjor nu ska bara sola mig brun först då smälter jag in yehhh

En nykter dag är en solig dag:-)

Christer J
2008-12-22, 11:09
Låter trevligt Wesse, packa sedan ner en kaffetermos och några semlor att avnjuta på bergstoppen. Finns inte semlor så går det lika bra med japalenos!

QatHome
2008-12-22, 17:01
Låter ju härligt Wesse, titta lite extra på några läckra spanjorskor åt mig som inte är där :)

wesse
2008-12-22, 18:05
sólo tiene suficiente o se detiene para que enarbolan he encontrado otro interés ahora .. Hanke mil gracias por una buena serie:lollypop:

M.B
2008-12-22, 18:46
haha jag fattar inte även fast jag har spanska i B-språk :sarcastic:

DrHanke
2008-12-22, 19:27
¡sea sobrio! consiga a las muchachas y diviértase…

Snickarjävel´n
2008-12-22, 20:33
Okey :icon_pidu:

hakank
2008-12-23, 07:10
Nu skall vi se. Från: http://translate.google.com/translate_t?hl=se#

- Wesse:


eller bara för att sluta flyga Jag har hittat ett annat intresse nu .. Hanke tusen tack för en bra serie

- Hanke:

Var nykter! få flickor och ha kul ...

Hmmm...

/Håkan

POD
2008-12-23, 13:35
Hey Wesse. Feliz Navidad y un feliz nuevo, a usted

DennanHMFK
2008-12-23, 13:48
Vet inte var mormor är men jag har 20 i skuggan i dag o gårdagen va än varmare... Ska opp i bergen för att jojjka till lapparna i norden i dag yehhh saknar inte sverige ska bli spanjor nu ska bara sola mig brun först då smälter jag in yehhh

En nykter dag är en solig dag:-)

ofasiken. :)
vart i Spanskland är du då?
minns dock inte vart mina förhistoriska anfäder är. haha

matbos
2008-12-23, 14:01
Hare gott nu Wesse my man Yeah!!!!

ssn
2008-12-23, 14:42
Wesse kanske är lite "från norr"! Hä man int kan gör mä skotern (läs planet) hä gör man int! :o)

Sosen

wesse
2008-12-23, 19:19
hej glada forumvanner sitter pa ett internettcafe o kollar av lite...yehhh har i puerto rico pa gran canaria ar det 20 grader pa natten(30 i solen pa dagen) sa strandpromenader i kortbyxor varenda kvall yehhh kanner mig som en ganska skotsam svensk har nere da svenskar har en formaga att dricka sig berusade sa jag sager att jag ar fran afrika sa slipper jag skammas sa mycket yehhhh solar badar o dyker o njuter av att vara utan dator men kollar dock mailen via telefonen ar nog beroende dar oxa pust...ska i morgon ut o fiska haj med tre svenskar o tva norskor:lollypop:har dock inte filmat sa mycket har ju semester o jag har gjort saker som inte bor vara med pa film:sarcastic: sprider lite gladje har nere oxa med tokerier o det kanns finemang..

ha en fin kall jul allihopa o kramar till dom som vill ha..yehhhhh

mvh wesse nykter i dag oxa

DrHanke
2008-12-23, 20:12
norskor wesse .. ah de gillar jag är det snygga också? ta några bilder åt hövdingen hemma i afrika :)

wesse
2008-12-28, 05:02
Men hej alla glada flygare nu sitter jag vid datorn i hultsfred igen:banghead: är hemma en vecka tidigare än beräknat... på jualftonsnatta skulle jag söka upp en AA lokal för att där finna lite likasinnade tokar som mig...gick och skrev sms på min telefon då jag blev omkullsparkad av en kille o innan jag fallit omkull så plockade två andra telefon o plånbok och sprang sedan i väg..fick lifta tillbaka till hotellet o där spärra kort o telefoner..tyvärr va det rensat på ett konto redan då...min fot är nu i en stor härlig klump o jag sitter o njuter av att jag fick vara med även denna nyktra dag...fridtidsresor hjälpte mig med alllt o ringde medans jag satt på med eget skithus i går o frågade hur det kändes..det känns skitbra sa jag ju då yehhh fick oxå uppleva sjukvården där nere den va spännande o dom släckte alla lampor när dom skulle röngta min fot annars skulle strömmen inte räcka till ett kort sa dom..he he sen ägnade jag en halv dag hos polisen där nere stämplar o underskrifter av alla dess slag .... nu visade det sig att det va ca 11 st drabbade den natten på det områden jag befann mig..ersättning från banker m.m ordnar sig men mitt självförtroende är lite lägre har ju känt mig större än Lasse Palm o Nyroth i hop men nu känner jag mig på samma nivå som dom yehhhhhh

Wesse nykter i dag oxå jajjamän:)

för varje steg vi tar blir livet kortare! Så ta små nätta steg..wessetankar

hakank
2008-12-28, 07:10
Det var väldigt tråkiga nyheter Wesse. :-( Jag är glad att höra att ditt humör fortfarande verkar vara på topp dock! Hoppas att foten läker snabbt och att blixten slår ner i förövarna.

/Håkan

Snickarjävel´n
2008-12-28, 07:22
Du skulle ju behöva haft ett par grova , axel brea skåningar me dig :boxing:

hakank
2008-12-28, 08:06
Satt och diskuterade detta med frugan. Wesse, var var du någonstans när det hände? (Så vi inte går dit om man skulle vara i krokarna) Och hur lyckades dom få ut pengar? (Behövs väl kod)?

/Håkan

wesse
2008-12-28, 10:17
Satt och diskuterade detta med frugan. Wesse, var var du någonstans när det hände? (Så vi inte går dit om man skulle vara i krokarna) Och hur lyckades dom få ut pengar? (Behövs väl kod)?

/Håkan

jag va i arguineguin men bodde ju i puerto rico man ska nog inte gå med huvudet i en telefon när man går själv på en liten gata... vet nu efteråt att det va ligor från öst som extraknäcker o ökar för varje dag... på scandinavia clinic så suckade dom för jag va inte den första den dagen som blev drabbad... jag är väl inte så förbannad på dom som va inblandade för dom måste ju va desperata o sjuka finns nog något gott i dessa människor oxå fast dom... i plånbok hade jag ju alla mina kort dock ej mycket pengar i iphonen hade jag mycket uppgifter men det är låst för all användning... hur dom fått ut pengar är nog inte svårt med mitt körkort o en gammal kortdragare vad vet jag men det är märkligt att det försvann pengar i går natt när jag fanns här hemma o dom lyckades ta ut mer än vad som fanns på kontot det är något jag inte lyckats med här i sverige så om man får reda på hur man tar ut mer än vad som finns på kontot då ska jag beställa en jet som är snabbare än Palms:) ja är på bra humör i dag fast man känner sig lite olustig i själen inte kul att bli nerslagen...och va ju på väg till ett scandinaviskt AA möte så då börjar man ju undra är detta tacken för man är nykter..ha ha nä jag är nog mig själv snart bara dom får ordning på foten för jag kan inte springa efter fruntimmer på ett tag nu fast vid juletid får en nog av dessa då maten tar all min kärlek ...yehhhhh

kenneth67
2008-12-28, 10:20
Satt och diskuterade detta med frugan. Wesse, var var du någonstans när det hände? (Så vi inte går dit om man skulle vara i krokarna) Och hur lyckades dom få ut pengar? (Behövs väl kod)?

/Håkani automater behövs det kod skulle jag tro annars är det bara å handla fritt !?? trist trist å höra wesse ....men skönt att höra att det löser sig med banken ändå ! ......

POD
2008-12-28, 12:29
Det var inte roligt att höra Wesse, vissa har svart att ibland skilja
på mitt och ditt, dom stackarna fick nog inga julklappar som barn,
troligtvis inte några julkarmar heller.
Krya på dig nu.
//Ola

matbos
2008-12-28, 12:31
Må himlen falla ner över dessa skamliga människor:th_Jttesur:
Krya nu på dig Wesse:icon_pai:

Mats J
2008-12-28, 15:40
Usch så jobbigt för dig, det gör ont i kroppen på mig då jag läser vad du råkade ut för.
Skurkarna har säkert fått nog mycke stryk genom åren så det hjälper knappast att spöa dom (fast det var min första tanke).

Stora kramar till dig wesse å krya på dig:grouphug:.

Kanske de blir en film ikväll som kan handla om en gammal lajban som återkommer till flygdugligt skick.

Mvh Mats J o fler kramar till Wesse för det kan man behöva efter en sån upplevelse

QatHome
2008-12-28, 17:11
Var ju inte kul att höra Wesse men skönt att det goda humöret verkar finnas kvar, krya på dig.

DrHanke
2008-12-28, 19:01
usch då, nu förstår ja varför de roliga sms:en om norskorna plötsligt tog slut... trist!

Men som du skrev i tråden tidigare, du har fått uppleva mer som nykter där nere, tänk vad de skurkarna gick på... Du är hemma nykter och de måste röva vidare... Måste ändå kännas skönt att nykterheten kunde de iaf inte ta ifrån dig, säkert därför de rånade dig ren avundsjuka på ditt drog och alko fria liv...

LAB
2008-12-28, 19:36
Tråkigt att höra Wesse:banghead:,det är bara bita ihop o sikta frammåt:thumbup:du har ju ett par bensinare som skall förberedas för våren,sköt om dej.
Lasse

wesse
2008-12-28, 21:06
usch då, nu förstår ja varför de roliga sms:en om norskorna plötsligt tog slut... trist!

Men som du skrev i tråden tidigare, du har fått uppleva mer som nykter där nere, tänk vad de skurkarna gick på... Du är hemma nykter och de måste röva vidare... Måste ändå kännas skönt att nykterheten kunde de iaf inte ta ifrån dig, säkert därför de rånade dig ren avundsjuka på ditt drog och alko fria liv...


dom orden satt fin i hjärtat tack Hanke skönt o bli påmind om det självklara i bland...kram

DrHanke
2008-12-28, 21:53
jo blir lättare om man ser det positiva ur det negativa....