handdator

Visa fullständig version : Byrådirektörn spexar...



DrHanke
2009-01-16, 18:00
Wesse ville ha lite Byrådirektör i rutan så här kommer lite skojsigt flygning, utöver det vanliga flygs det i omklädningsrummet mm... Respekt herr byrådirektör för det var inte enkelt :)

https://www.youtube.com/watch?v=8lXBHXcD7mQ


DrHanke försöker sig på inomhus flax.. Trot eller ej, eller de andra trodde inte jag skulle laga den på ett halvår men snabbt fixade jag ihop den så jag kunde retas med de andra ... hihi :lollypop:

https://www.youtube.com/watch?v=QmhUoM0Fpnw

Johan77
2009-01-16, 20:02
Fin kontroll där.. upp för trappan, ta en dusch och så redo för nästa tur :D

//J

wesse
2009-01-17, 10:06
oj oj den som ändå fick vara med Byrån o flyga i duschen suck....


:fans::fans:

hanke kan oxå flyga men är inte lika snyggen som byrån....yehhh

matbos
2009-01-17, 12:30
Nice yeah:sarcastic:

Mats J
2009-01-17, 22:16
Tur de inte var sensorduschar:D
Han är ju i Oskar o Helmutklass den där direktörn, så ska de flygas:)

Hanke flög som mest i cirklar, tyder det på att han fått sin flygutbildning i studieCIRKEL:rofl:

Mvh Mats J

DrHanke
2009-01-17, 23:49
haha studiecirkel... tränar på att göra snygga lugna men byrådirektörn står bara å hånflinar så en får väl träna mera hemma först....

Snickarjävel´n
2009-01-18, 08:02
Direktörn är ju nästan i världsklass :lollypop::thumbup:

Snyggt flugit..

Tobbe O
2009-01-18, 09:02
Nästan? Han är ju i världsklass :thumbup:

harmon
2009-01-18, 09:36
Det syns att Herr. Dirren har tränat Hovring i sitt lilla Hobbyrum...

kenneth67
2009-01-18, 09:40
grymt fluget !! passar dirren utmaningen vidare ?? till östling å meijer?? vem behöver en idrotts hall det verkar duga bra med ett trapp hus ! ....

wesse
2009-01-19, 07:45
Sitter med mitt morgonkaffe o njuter av läkarens coola flygning man är ju stolt över att fått mött denna klenod! Men han springer mest i väg när jag får syn på honom???

AM
2009-01-19, 11:10
... det är för att han hinner få syn på dig först.... :sarcastic:

:grouphug:
Ove

Mats J
2009-01-19, 14:56
Eller så hör han dig före du ser han Wesse:D

Mvh Mats J

wesse
2009-01-19, 15:09
visst är Byrån,läkarn en go flygnisse som gärna gömmer sig:sarcastic: men vi förglömmer kära Hanke som med sitt tuggummituggande har fängslat många av oss med sina filmer..han kan ju även flyga lite han med men jag känner till saker han är än bättre på..buahahahahahaha:sarcastic:

DrHanke
2009-01-19, 15:17
vääääääääääääääse gullgubbe inga filmer på g?

DanneG
2009-01-19, 15:25
man börjar undra hur det står till med wesse... längesen det kom in en film.
Jag menar att under wesses storhetstid kom det ju in MINST 1/dag

wesse
2009-01-19, 16:24
man börjar undra hur det står till med wesse... längesen det kom in en film.
Jag menar att under wesses storhetstid kom det ju in MINST 1/dag


ja man undrar hur det står till med wessebubben:sarcastic:Har just nu magsjuka som jag tror börjar ge sig...åt en halvliter grädde i fredags kan va det oxå..sen är det väl lite idé torka på film fronten men till våren lossnar det nog..va dock med om en kul grej i veckan som ej kunde filmas på grund av nätcensuren..jag gjorde marinad till köttet som bestod av mosade japalenos o cidungos jag mosade detta med händerna o efter att satt köttet i marinad gick jag på toa för en drill varvid det började svida mer än vad jag klarade..fick smörja med silonsalva o fara ner till läkarmotagningen..efter att fått förklara inför flera sköterskor som mest skrattade åt mig fick jag en brännskadesalva att använda o det är nu på bättringsvägen...detta va en av mina smärstsammaste upplevelser som egentligen borde filmas till eftervärlden men smärtan fick mig att tappa fokus så att säga... ska vila ut lite till sen är det nog dags att filmtoka igen..yehhhh

matbos
2009-01-19, 17:25
Haha :sarcastic:det skulle jag velat sett. Hard man Yeah!!!

qrt
2009-01-19, 17:46
F-n Magnus, du är inte riktigt navlad, lol lol. Du skall inte äta grädden utan doppa dolmen i den istället så får du len lindring samt att den blir laddad på samma gång. Jag får nog göra en stökresa till H-fred och titta till dig. Tally hoo

wesse
2009-01-19, 18:14
F-n Magnus, du är inte riktigt navlad, lol lol. Du skall inte äta grädden utan doppa dolmen i den istället så får du len lindring samt att den blir laddad på samma gång. Jag får nog göra en stökresa till H-fred och titta till dig. Tally hoo


Mr Kurt from Riverdick you are welcome to my place any time you want:)

Mats J
2009-01-20, 00:11
aaaaaajjjjjjjj de gör ont
Jag stoppade en snus i ögat en gång då jag av någon anledning sprang samtidigt som ja tog mig en pris o de sved, men shidungo på piarn................ooohhhh

Mvh Mats J

Snickarjävel´n
2009-01-20, 06:10
ja man undrar hur det står till med wessebubben:sarcastic:Har just nu magsjuka som jag tror börjar ge sig...åt en halvliter grädde i fredags kan va det oxå..sen är det väl lite idé torka på film fronten men till våren lossnar det nog..va dock med om en kul grej i veckan som ej kunde filmas på grund av nätcensuren..jag gjorde marinad till köttet som bestod av mosade japalenos o cidungos jag mosade detta med händerna o efter att satt köttet i marinad gick jag på toa för en drill varvid det började svida mer än vad jag klarade..fick smörja med silonsalva o fara ner till läkarmotagningen..efter att fått förklara inför flera sköterskor som mest skrattade åt mig fick jag en brännskadesalva att använda o det är nu på bättringsvägen...detta va en av mina smärstsammaste upplevelser som egentligen borde filmas till eftervärlden men smärtan fick mig att tappa fokus så att säga... ska vila ut lite till sen är det nog dags att filmtoka igen..yehhhh


Magnus !!........ kan det verkligen göra så ont på så liten yta??? :lollypop::sarcastic:





Krya på dig :icon_pai: