handdator

Visa fullständig version : Inomhus i Ryd 31/1



Sigun
2009-02-01, 08:30
Hej hopp
Igår efermiddag/kväll var det dags för inomhusflyg i Ryd. Vi fick se FYRA premiärflygningar denna gång

1. Ove från Asarum flyger sin YAK/3Dfx mini.
2. Martin prövar vingarna på sin mini Plexus 63cm spännvidd
3. Ingemar H flyger sin Blade
4. Ingemar C flyger en Butterfly.

Viddler.com - Inomhus 20090131 - Uploaded by Sigun@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/7af8086/@@AMEPARAM@@7af8086/

/Martin

dacke jocke
2009-02-01, 11:08
ni så ut att ha trevligt.synd att jag inte kunde komma.......jäla sjukdomar:(

Felix
2009-02-01, 11:24
Jag säger det samma, synd att man inte kunde komma för det såg riktigt trevligt ut!

Jag såg att Ingemar har skaffat sig en blade :1headbang: Hopppas att han är nöjd med den.

Din mini Plexus såg ut att flyga riktigt fint också Martin, nästa säsong ska jag lägga lite mer tid på att bygga själv igen istället för att köpa färdigt. :cheers2:

Sigun
2009-02-01, 15:34
Ingemar blev väl sugen efter att ha sett din Blade ett par gånger :) Han var toppennöjd med den så de blir nog en standard kärra att ha med han hans del på inomhusflyget i fortsättningen :)

Ja, mini plexusen flög faktiskt ganska okey :) eftersom den är så liten och kort så blir roderrörelserna väldigt kvicka, speciellt sidroder var den jäkligt snabb på. Lite mer övning framöver så blir de nog bra.

Nästa inomhusflyg vi har är den 15/2 om ni vill börja fundera över att hälsa på då. Vi är i Tingsryd och flyger mellan 14-17.

/Martin

Felix
2009-02-02, 07:41
Det är inte helt omöjligt att några av oss dyker upp då. :crazy_pilot:

Vi har för övrigt en inomhusflygning bokad nu på söndag mellan 13 - 16 där ni självklart är välkomna. :grouphug: Det står mer info på vår hemsida.

Sigun
2009-02-02, 07:48
:banghead::banghead::banghead: Fyller år på mådag och ska ha kalas på söndag

/Martin