handdator

Visa fullständig version : RedBull -MINIUM



Heda
2009-02-08, 22:25
Kung på inomhusflyget, lätt snyggaste kärrorna


Har alltid velat haft en redbull lackad edge i 40 size..... nu verkar det vara på G iaf :)

fast längst ner står det typ, för tyska marknaden va? Jag e kass på tyska
"EXKLUSIV IM VERTRIEB VON KYOSHO DEUTSCHLAND"

Jag vill ha en av varje iaf bara hänga i taket går bra oxå för de e så snygga :)

http://www.mediakyosho.de/flyer-rbar.pdf

Någon som har lite kyoshokänningar ifall de kommer till sverige? Vill ha oavsett prislapp, helst alla tre storlekar :):):):):)

DaEk
2009-02-08, 22:43
Hej!

Jo dem är extremt snygga de där red bullplanen. Red Bull, ger dig viiingar. Lustigt nog (eller igentligen väldigt olustigt) var det en snubbe som dog av denna dryck, så han blev väll en ängel...

Gissar på att den största kärran är samma kärra som edge 540 som finns i deras sortiment idag men med en annan klädsel. Den skall ju flyga bra så det kanske bara är att slå till om den kommer till Sverige. :-) En högvarvig motor och lite koner och man kan ha ett eget litet race. Borde vara svinskoj inomhus med den lilla kärran.

Heda
2009-02-08, 22:49
Poor-man, jag drack två sådan där utan att egentligen veta vad det var jag kan säga att det kändes som jag stod å darrade "hovrade" ovanför backen några timmar.... typ som när man druckigt för mycket kaffe :)

Jo, jag har den där "oranscha" edgen redan från dem....... å den flyger kanon för en söndagsmupp som mig :) Snäll som en mätt kisse på1/3gas å små utslag å grym som en puma med ys63a och lite utslag :)

TomasE
2009-02-08, 23:12
På jetvm:et i Unger söder om Budapest 2005 kom det 2 stycken tjejer i en
Red Bull-bil.Dom gick runt ibland publiken och delade ut redbull gratis.
Artig som man är så tog jag emot en och smakade på denna dryck.
Jag måste bara säga att det var bland det äckligaste jag har druckit i mitt liv.
/TomasE

TomasE
2009-02-09, 23:57
Så här såg redbull-bilen ut http://image2-6.rcuniverse.com/e1/forum/upfiles/26300/Pn36286.jpg