handdator

Visa fullständig version : The Hard Women



wesse
2009-02-11, 15:59
Jag lär nu ut vad modellflyg är till denna vackra kvinna jag förklarar oxå vem man ska lyssna på i denna bransch o vad man ska undvika..

Hon vet nu att Futaba är det som gäller hon vet oxå att getter ska beta gräs på gröna ängar..

Tänk vilken unik sällsamhet för henne att få lära sig allt som cirkulerar inne i min skalle...

Really nice to be me this unique day

här är även en snutt film från dagens promenad som ska få mig i form till att orka flyga musten ur alla modellflygare som lever farligt i sommar när jag blivit smal och atletiskt :sarcastic:
Viddler.com - Anneli plågar wesse igen - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/cf5f7847/@@AMEPARAM@@cf5f7847/

trapperwolf
2009-02-11, 16:06
Skönt att du också har funnit livets väg Wesse:dance3::dance3:

Kram Trapperwolf

M.B
2009-02-11, 16:28
Gick du verkligen 10km nu ?? ni vimsade ju runt i skogen ett tag där, så de kanske blev mer :sarcastic:

Gullan
2009-02-11, 16:36
Jag dööör! -Vad får jag det? En banan??!! Men Wesse...Du rodnar ju!

matbos
2009-02-11, 17:09
Härligt Wesse keep on walking. Djungel Jim där :sarcastic:

wesse
2009-02-11, 17:12
Jag dööör! -Vad får jag det? En banan??!! Men Wesse...Du rodnar ju!

blir ju blossig om kinderna när jag promenerar ju! Inte fasen rodnar jag så lätt man är ju hard man ju:girl_cray3:

Thomas
2009-02-11, 18:29
Å lyckligast av alla var Bonzo, han har aldrig fått så mycket motion på en och samma dag...!

Mr X
2009-02-11, 20:08
Men Wesse du ska inte lära henne med lång antenn utan det ska vara kort antenn.

Mats J
2009-02-11, 22:26
vilken kvinna du träffat Wesse, hon fick dig att rodna som en skolpojke:D
Men de är bra att vi får se alla dina sidor gullplutt:)

Mvh han som pulsat i snö även denna dag

Thomas
2009-02-12, 08:00
Då är det alltså sant, det där dom skriver i kontaktannonserna:
"Tycker om långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar"...
(Det sista har vi inte fått bevis på än!:lollypop:)

Jakob
2009-02-12, 09:07
Verkar vara en trevlig tjej Anneli!

Krille
2009-02-14, 10:27
wesse är en mjukis :)

bokis
2009-02-14, 11:08
Jag har från säker källa att Wesse e tjär..GRATTIS WESSEBUBBEN!!

mulder
2009-02-14, 14:37
Ja du Wesse, välkommen i toffelhjälteklubben:).
:sarcastic::sarcastic: Då var det dax att komma ner till Rinkaby under våren och kliva upp en division till JET-gänget:sarcastic::sarcastic:.
Har du riktig tur så är kanske Palm också på besök så det blir en stor kram fest av det. Dragon är säkert sugen på en kram han också.

Vi väntar på dig, ursäkta vi väntar på ER.

Nu är det bäddat för den där underbara tidiga morgon flygningen som jag o Palm mfl njuter av då man bränner några liter fotogen när fåglarna precis vaknat och honan fortfarande sover. Framåt morgonen kl 08,00 kommer honan med frukost till en på fältet och allt är så underbart tyst o fridfullt sedan tänder man fotogen lampan igen och eldar för allt vad det går. Detta är en del av JET-Divisionen:sarcastic: /Mulder

wesse
2009-02-14, 18:41
Ja du Wesse, välkommen i toffelhjälteklubben:).
:sarcastic::sarcastic: Då var det dax att komma ner till Rinkaby under våren och kliva upp en division till JET-gänget:sarcastic::sarcastic:.
Har du riktig tur så är kanske Palm också på besök så det blir en stor kram fest av det. Dragon är säkert sugen på en kram han också.

Vi väntar på dig, ursäkta vi väntar på ER.

Nu är det bäddat för den där underbara tidiga morgon flygningen som jag o Palm mfl njuter av då man bränner några liter fotogen när fåglarna precis vaknat och honan fortfarande sover. Framåt morgonen kl 08,00 kommer honan med frukost till en på fältet och allt är så underbart tyst o fridfullt sedan tänder man fotogen lampan igen och eldar för allt vad det går. Detta är en del av JET-Divisionen:sarcastic: /Mulder

jag ska kolla om jag får åka till denna träff kan inte lova något eftersom jag inte längre bestämmer vad jag får göra:)

pilotkalle
2009-02-14, 20:11
Wesse, bananer och morötter!! Vad söt han är när han blir generad :sarcastic:!