handdator

Visa fullständig version : Vad gör man när det är sportlov



mulder
2009-02-20, 15:00
Vad gör man när det är sportlov och det ligger snö på banan och inga skidor har, jo man kör bil med grabben, :)
Viddler.com - Banracing - Uploaded by mr-mulder@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/185daba/@@AMEPARAM@@185daba/

Dragon
2009-02-20, 21:23
Vad gör man när det är sportlov och det ligger snö på banan och inga skidor har, jo man kör bil med grabben, :)
Viddler.com - Banracing - Uploaded by mr-mulder (http://www.viddler.com/explore/mr-mulder/videos/2/)

Ja du Mulder............... bilar?!
Hoppas att du tog ut grabben
och lät honom få med om att
bränna lite fotogen efteråt!
Yeeeeeeeeeh!:sarcastic:

McRegor
2009-02-20, 22:01
Hej,
Gör och gör...kan bara berätta vad min yngste son gjorde näst sista lektionen idag före sportlovet - under vilket han bl a tänkt åka lite skidor utför.
Han bröt vänsterarmen - båda benen - när han åkte skridskor på jympan...fastnade på nåt sätt och gick omkull och sen var det sportlovet förstört... Inte kul för en kille som älskar skidåkningsbranterna. Nu lär det tyvärr bli Xbox:en istället för att vara ute och få lite frisk luft.
Hoppas övriga klarar sig från såna olyckor och istället får ett trevligt sportlov med fint väder !
Hälsningar
Roger

Sigun
2009-02-20, 22:12
Hej,
Gör och gör...kan bara berätta vad min yngste son gjorde näst sista lektionen idag före sportlovet - under vilket han bl a tänkt åka lite skidor utför.
Han bröt vänsterarmen - båda benen - när han åkte skridskor på jympan...fastnade på nåt sätt och gick omkull och sen var det sportlovet förstört... Inte kul för en kille som älskar skidåkningsbranterna. Nu lär det tyvärr bli Xbox:en istället för att vara ute och få lite frisk luft.
Hoppas övriga klarar sig från såna olyckor och istället får ett trevligt sportlov med fint väder !
Hälsningar
Roger

Xbox !.. sätt han framför datorn med flygsimulatorn så han lär sig något istället för att slösa bort värdefull tid på att spela spel :lollypop::lollypop:

Ultra Bandit
2009-02-20, 22:49
Bilar???
Nä va fan!!!!
Här har vi gjort pr för Jet!!!
O så tar du fram en bilbana??:secruity:

Hälsningar
Jet polaren
LP

Corsair
2009-02-21, 07:31
Hej Mcregor
Fotogen eller bilar....Jag lider med din grabb, hoppas han får göra vad han kan och vill!!

McRegor
2009-02-21, 08:08
Hej Corsair,
Jo, att låta honom ta med Xbox:en var ju en aning lättare beslut nu efter hans olycka. Nåt kul måste man ju få göra på sitt sportlov trots allt - även om det kanske inte kan räknas som sport..:)
Hälsningar
Roger

wesse
2009-02-21, 09:18
ge grabben mycket isglass o semlor o pussa o krama honom mycket:girl_cray3:

mulder
2009-02-21, 14:29
Bilar???
Nä va fan!!!!
Här har vi gjort pr för Jet!!!
O så tar du fram en bilbana??:secruity:

Hälsningar
Jet polaren
LP

Sorry, jag skall starta upp simulatorn till pojken.

Hoppas det blir lite värme snart så man kan bränna fotogen igen.
Ses, Mulder

mulder
2009-02-21, 14:30
Hej,
Gör och gör...kan bara berätta vad min yngste son gjorde näst sista lektionen idag före sportlovet - under vilket han bl a tänkt åka lite skidor utför.
Han bröt vänsterarmen - båda benen - när han åkte skridskor på jympan...fastnade på nåt sätt och gick omkull och sen var det sportlovet förstört... Inte kul för en kille som älskar skidåkningsbranterna. Nu lär det tyvärr bli Xbox:en istället för att vara ute och få lite frisk luft.
Hoppas övriga klarar sig från såna olyckor och istället får ett trevligt sportlov med fint väder !
Hälsningar
Roger

Lider med pojken din, hoppas att han inte har allt för ont, krama om honom. /Mulder