handdator

Visa fullständig version : låna ej ut dina flyg till andra



wesse
2009-02-27, 15:28
va ute på flygfältet i dag o glömde videokameran hemma så det blev telefoto som bevis... jag flög en tur med Slemmy o då dök Torgny opp på sin lunchrast...jag snurrade runt för o impa lite på han sen va det hans tur o han gjorde alla manövrer klockrent kniveggar o gud vet vad där står jag som ett stort pucko o blir bara mer o mer ledsen över att jag inte kan göra dom manövrarna med min egen kärra o detta va ju första gången för Torgny med denna kärra..hmm jag säger då det låna inte ut era flygplan till andra:banghead::banghead::banghead:

wesse
2009-02-27, 15:47
jag älskar dig lite grand ändå Torgny även om du flyger bättre men nästa gång kan du väl låtsas flyga lite dåligt..:girl_cray3:


//wesse som inte ska kramas med Torgny något denna sommar:banghead:

jocke1963
2009-02-27, 17:14
Åh, ett av mina drömplan ! Precision Aeorobatics Addiction....dreggel, dreggel...

Var har du fått tag i det, Wesse ? Danmark ?
Köpte du det med hela setupen ? Pris ?

wesse
2009-02-27, 17:47
Åh, ett av mina drömplan ! Precision Aeorobatics Addiction....dreggel, dreggel...

Var har du fått tag i det, Wesse ? Danmark ?
Köpte du det med hela setupen ? Pris ?

setupen hade jag o jag köpte den från danmark blev dyr med frakten hem typ 1600 kr tror jag..har inte en aning om vad det är för setup tog en i lådorna här o efter att kåpan kom på så kommer jag inte åt att se detta heller..yehhh