handdator

Visa fullständig version : Iceman från Skåne



wesse
2009-03-05, 20:21
fick fin besök i dag o han smög in saker som numera är förbjudet i detta hus... tusen tack Iceman du räddade förmodligen livet på mig denna dag va ju helt undernärd ju:sarcastic:

http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/343/

dacke jocke
2009-03-05, 20:32
den kan jämföras mad dagens unga kvinnor...hahaha...jag måste ha dålig humor eller något för jag skrattade så jag ramlade av stolen:sarcastic:

Ripa
2009-03-05, 21:18
Hej Wesse!

Tack för kaffet och en fin modell!

Att ta över din ”gamla” sängkamrat förpliktigar, transporten hem till Degeberga från Hultsfred gick förvånansvärt smidigt, några små stopp på vägen blev det, mest för att lägga henne tillrätta, hon hade svårt för att ligga still, nåja nu har jag burit in denna skönhet i värmen för att undersöka alla knappar o rattar.
Testar nog en gräsrullare till helgen, jag följer ditt tips, en snärt på spinnern och hon går igång.

Ser fram mot en sommar med denna skönhet.

Ta väl hand om Anneli!

Mvh
Mats
www.ripamfk.com

LAB
2009-03-05, 21:37
Kul att RipaGeneralen köpte kärran av dej Wesse.En trevlig karl ska ha en trevlig kärra.:thumbup:

Mats J
2009-03-05, 22:01
En semla mot en flygmaskin, det var inte illa:D

Mvh Mats J

trapperwolf
2009-03-05, 22:03
Hej Wesse de e kul att se att fler Skåningar hittar till de djupa skogarna i Småland:sarcastic::icon_kidra::1wav:

Kram Trapperwolf:sarcastic:

trapperwolf
2009-03-05, 22:23
Hej Mats jag får gratulera till din nya sängvärmare:1wav:

Hälsningar Trapperwolf

Ripa
2009-03-05, 22:34
Hej Mats jag får gratulera till din nya sängvärmare:1wav:

Hälsningar Trapperwolf

Hej Leo!

Tack, en snygg och trevlig modell, men sängvärmen håller jag nog själv, utan modellen.


Mvh
Mats
www.ripamfk.com

Dragon
2009-03-06, 14:55
Hej Wesse!

Tack för kaffet och en fin modell!

Att ta över din ”gamla” sängkamrat förpliktigar, transporten hem till Degeberga från Hultsfred gick förvånansvärt smidigt, några små stopp på vägen blev det, mest för att lägga henne tillrätta, hon hade svårt för att ligga still, nåja nu har jag burit in denna skönhet i värmen för att undersöka alla knappar o rattar.
Testar nog en gräsrullare till helgen, jag följer ditt tips, en snärt på spinnern och hon går igång.

Ser fram mot en sommar med denna skönhet.

Ta väl hand om Anneli!

Mvh
Mats
www.ripamfk.com (http://www.ripamfk.com)


De va tur att du inte hade henne i sängen i natt Iceman, för då hade du säkert smällt bort, så het som hon är! :sarcastic:

mulder
2009-03-06, 17:21
Ja du Wesse, nu har du guldläge, pengar och plats i hobbyrummet till en Jet-modell /Mulder

wesse
2009-03-06, 17:33
Ja du Wesse, nu har du guldläge, pengar och plats i hobbyrummet till en Jet-modell /Mulder


nja pengar går till Amerikaresa denna gång o platsen i hobbyrummet behövs då vi numera är två som filar på lite flygetyg..yehh ingen get för wesse detta år....

Thomas
2009-03-07, 09:19
då vi numera är två som filar på lite flygetyg..yehh

Vill se!!
Inga bilder eller nån liten filmsnutt/teaser??

Please??