handdator

Visa fullständig version : Sjuka funderingar



wesse
2009-03-23, 12:42
ja då är man litte fökyld o sitter o funderar på livet o det som hör till:)
Viddler.com - Sjukling - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/db59f86b/@@AMEPARAM@@db59f86b/

matbos
2009-03-23, 12:55
Jaha du ser lite svag ut Wesse mera morötter och vips så blir du frisk och får tillbaka färgen på ditt gråa skägg hihi :sarcastic:
Jag kan pigga upp dig med att det är vitt här i Täby nedrans oxå :banghead:

Wulfman
2009-03-23, 14:13
:tongue: Bara en vecka kvar sen börjar värmen komma, saven stiga och bygglusten att brinna av iver.....skit i morötterna åk och köp några semlor så piggnar nog du till.....:ridinghorse: jihhaaa

Själv blev jag tårtsugen av någon konstig anledning......

pilotkalle
2009-03-23, 15:11
Orakad som vanligt...:lollypop:

Wulfman
2009-03-23, 16:20
Nu har jag smällt i mig nästan en hel "tårtstubbe" och livet blev mycket gladare...man måste unna sig nåt extra när allting annat är grått....;)

Thomas
2009-03-23, 17:06
Himla snygg skål hörru...

Du har inte funderat på nån såndäringa sändarhängare till din kvinna??
Ett måste att ha i köket att hänga hnadväskan på, alternativt kan den ju skruvas upp på sovrumsväggen i lämplig höjd... att hänga kläder på alltså!!

T.S
2009-03-23, 17:20
Oj,oj,oj så sjuk du verkar..Men en mycket fin skål är det ,gillar mönstret på sidan..Intresset för modellflyg kommer och går. Ibland kan det bli för intensivt och då kan det va skönt med en paus för att tycka att det ska va roligt igen..Gäller mig i allafall..Men som en klok Gotlänning sa till mig en gång..så länge du inte sålt eller bränt upp grejerna brukar man alltid hitta tillbaka..

Krya på dig vekling Mvh Torgny

wesse
2009-03-23, 18:27
Bidde en orakad kvällssnutt oxå:lollypop:

Viddler.com - Wissekaka - Uploaded by wesse@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/98747e15/@@AMEPARAM@@98747e15/

Thomas
2009-03-23, 18:43
Fasen Wesse, funderar inte på en ny karriär som sockerkaksbagare??

wesse
2009-03-23, 18:54
Oj,oj,oj så sjuk du verkar..Men en mycket fin skål är det ,gillar mönstret på sidan..Intresset för modellflyg kommer och går. Ibland kan det bli för intensivt och då kan det va skönt med en paus för att tycka att det ska va roligt igen..Gäller mig i allafall..Men som en klok Gotlänning sa till mig en gång..så länge du inte sålt eller bränt upp grejerna brukar man alltid hitta tillbaka..

Krya på dig vekling Mvh Torgny


finns det kloka Gotlänningar :svengo: