handdator

Visa fullständig version : Modellflygreklam



wesse
2009-03-23, 20:21
skulle va kul om vi alla i detta trevliga forum hjälptes åt att försöka göra lite reklam för denna hobby via olika uppladdningsmotorer you tube, viddler o allt vad det heter sno ihop en snutt o lagga ut filmen så kommer det snart krylla av reklamfilm för radiostyrt o kanske kan det locka till lite nya användare och gör en rolig galen filmreklam så vi inbitna får oss ett gott skratt oxå:sarcastic:

jag snodde ihop en liten snutt här men får återkomma med ett roligare försök när flygsängsången o hälsa har startat igen...

va nu inte blyga släng ut lite kuliga ideér om detta please


http://www.youtube.com/watch?v=wlS6LGIOHFk

matbos
2009-03-23, 20:35
Yeah!!! varför gå i lera och sörja, När man kan vara ute på hal is och ha det glatt :sarcastic:

Sigun
2009-03-23, 20:44
Bra film wesse, Hoppas bara att folk förstår att du flyger ett skadeskjutet plan som ryker. :lollypop::lollypop:

/Martin

wesse
2009-03-23, 20:57
Bra film wesse, Hoppas bara att folk förstår att du flyger ett skadeskjutet plan som ryker. :lollypop::lollypop:

/Martin

du har ju mycket film på din dator Martin nog skulle du kunna fixa ihop en kulig snutt till oss här på forumet:lollypop:

Sigun
2009-03-23, 21:00
Isåfall blir de en film om hur man inte flyger cessna på bästa vis :)

wesse
2009-03-23, 21:05
Isåfall blir de en film om hur man inte flyger cessna på bästa vis :)

huvudsaken är ju att det blir av:)

sundqvistjohan
2009-03-23, 21:07
Kom bara ihåg att sätta en bra rubrik så att filmen får många tittare. Jag lade upp en ytterst medioker film med titeln "F-14 Tomcat crash". Snart är jag uppe i 200 000 tittare :-) Jag har också haft mycket roligt åt kommentarerna.
YouTube - F-14 Tomcat crash

wesse
2009-03-23, 21:13
Kom bara ihåg att sätta en bra rubrik så att filmen får många tittare. Jag lade upp en ytterst medioker film med titeln "F-14 Tomcat crash". Snart är jag uppe i 200 000 tittare :-) Jag har också haft mycket roligt åt kommentarerna.
YouTube - F-14 Tomcat crash (http://www.youtube.com/watch?v=mMPX_EO2iOw)

ha ha dom komentarerna gillade jag ska följa ditt råd i alla mina filmer hädanefter:sarcastic:

yehhh Åland äger fett

Wulfman
2009-03-23, 22:08
Nej det här håller inte måste skaffa mig en videokamera. Bra ide´ Wesse man kanske skulle lägga upp ett länkarkiv bara med flygfilmer:stupido2:

Mvh/Lasse



ps. Wesse Sundom ligger i Finland juuu.....:sarcastic:

wesse
2009-03-23, 22:15
Nej det här håller inte måste skaffa mig en videokamera. Bra ide´ Wesse man kanske skulle lägga upp ett länkarkiv bara med flygfilmer:stupido2:

Mvh/Lasse



ps. Wesse Sundom ligger i Finland juuu.....:sarcastic:

yehh Mulder skka skaffa sig en kamera nu blir det roligt värre framöver..yehhh

Mulder äger fett och Åland o Finland o Norge oxå yehh alla äger fett utom wesse han äter bara morötter..hmm nästan:lollypop:

DrHanke
2009-03-23, 22:18
wesse å åland äger fett :) Ålänningarnas filmer är särklass de roligaste :)

wesse
2009-03-24, 09:10
Kom bara ihåg att sätta en bra rubrik så att filmen får många tittare. Jag lade upp en ytterst medioker film med titeln "F-14 Tomcat crash". Snart är jag uppe i 200 000 tittare :-) Jag har också haft mycket roligt åt kommentarerna.
YouTube - F-14 Tomcat crash (http://www.youtube.com/watch?v=mMPX_EO2iOw)


då har jag följt dina råd Johan så nu får vi se om det blir fart på tittarsiffrorna:sarcastic: mer reklam till denna hobby kom igen nu visst måste det finnas fler roliga bidrag till detta:lollypop:

YouTube - F-15 Eagle Crash

genland
2009-03-24, 09:20
Ingen byggtråd på din F-15 wesse??:(

Antar att det kommer en fortsättning....

Mvh Kent

wesse
2009-03-24, 09:22
Ingen byggtråd på din F-15 wesse??:(

Antar att det kommer en fortsättning....

Mvh Kent


ha ha nä ingen byggtråd vatt det på denna:sarcastic: fortsättning blir det säkert från någon lustig prick ska du se:lollypop:

kramen på dig snowman

T5
2009-03-24, 09:30
Inte flygrelaterat, men ett smakprov på kraftfull Finsk lokal-TV när den är som bäst.

T5 proudly presents; Mallax TV

YouTube - Sjukt Lokal Lokal-TV | Del 3

YouTube - Sjukt Lokal Lokal-TV | Del 1

Wulfman
2009-03-24, 09:50
:stupid: Hmmm....nyhetstorka over there.....


Men *skrattade* gjorde jag, var ju dagens glädjeämne.....:thumbup:

T5
2009-03-24, 12:07
Grymt eller hur... Det finns typ 10 avsnitt på youtube.

Älskar skärgårdssvenskan och skjutjärnsreportrarna.... :)