handdator

Visa fullständig version : Vårtur i Hulltan



wesse
2009-03-29, 19:43
ja våren fann sig till Hultsfred oxå denna dag :) Tyvärr så missade vi flygare varandra så vi var där vid olika tider o ska försöka ringa oss emellan nästa tur:banghead:

en liten snutt på slemmyflyget blev det dock..
http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/350/

mulder
2009-03-29, 20:08
Vinter, önskar du att det blev vinter ni igen precis då vi blivit av med det vita elendet. Har du gått o förfrusit dig eller blivit spritt spingande galen, vinter??? Gosse lille det skall bli sommar och massor av goa meethings, tänk på alla goa flygare som skall krams och inte minst alla goa brudar, kom ner till skåneland så skall vi pigga upp dig så du aldrig mer vill se eller höra talas om vinter. Ha det gott /Mulder

Lasse
2009-03-29, 20:11
Stackars dig som fått vår, här hemma har jag minusgrader å så har det snöat hela dagen, känner riktigt hur glad jag blir när jag får sitta vid byggbordet istället för att vara ute och flyga :banghead: :sarcastic:

Den där Slemmy verkar vara en riktigt trevlig typ, måste skaffa mig nåt liknande som är lätt att ta med :)

lassebetong
2009-03-29, 20:15
Ja du Wesse i dag är det sommartid, snart är vi framme vid midsommar och ett tu tre så är det dax att ta på långkalsånger och tända braskaminen igen.
Men under tiden så får du helt enkelt bita ihop.:)

/lasse

Dragon
2009-03-29, 20:35
Vinter, önskar du att det blev vinter ni igen precis då vi blivit av med det vita elendet. Har du gått o förfrusit dig eller blivit spritt spingande galen, vinter??? Gosse lille det skall bli sommar och massor av goa meethings, tänk på alla goa flygare som skall krams och inte minst alla goa brudar, kom ner till skåneland så skall vi pigga upp dig så du aldrig mer vi se eller höra talas om vinter. Ha det gott /Mulder


Wesse du ser vad Mulder skriver!
Kom ner här till oss så får du en helt annan syn på livet!:stupido2::sarcastic:
Tänk vad som väntar i sommar SOL 25* i vattnet i Åhus, stranden full av lättklädda damer! Moahahahaha
Själv var jag på Ripa och brände ett par liter A1 idag! Yeeeehhhhhh
Hälsningar
Kalle

Wulfman
2009-03-29, 20:40
Du är en sann "eldsjäl" du Wesse :)