handdator

Visa fullständig version : Nån som kan...



Thomas
2009-04-11, 18:09
... det där med att "reparera" Windows Movie Maker??
Skulle ladda ner lite film igår, men programmet sparade bara ca 70%, sen försvann ljudet!
Fick ta laptopen till hjälp, och då sparades det i nåt midget-format... aaargh!!
Iaf, så här blev filmen till slut:

http://www.viddler.com/explore/thomasberggren/videos/34/

eller nåt annat bra gratis videoredigeringsprogram.....

wesse
2009-04-11, 18:32
härlig skånsk blås hindrar inte sanna modellflygtokar att söndagsflyga lite..yehhh

Mr J fick till den bästa spinnen:lollypop:

Peter hade nog en nervös stund verkar det som:lollypop:

Gladast va nog Tim..yehhh:lollypop:

mulder
2009-04-11, 18:47
härlig skånsk blås hindrar inte sanna modellflygtokar att söndagsflyga lite..yehhh

Mr J fick till den bästa spinnen:lollypop:

Peter hade nog en nervös stund verkar det som:lollypop:

Gladast va nog Tim..yehhh:lollypop:

Peter är aldrig nervös det är killen som flyger ALLT och VÅGAR flyga allt och KAN flyga allt mot vissa andra eller hur Wesse? /Mulder

wesse
2009-04-11, 19:08
Peter är aldrig nervös det är killen som flyger ALLT och VÅGAR flyga allt och KAN flyga allt mot vissa andra eller hur Wesse? /Mulder


jo Wesse är en fegis som helst luktar på blommorna under sin korkek:lollypop:

mulder
2009-04-11, 19:12
jo Wesse är en fegis som helst luktar på blommorna under sin korkek:lollypop:

Om jag förstod dig rätt så luktar du inte så mycket nu när du är förkyld, men jag väntar på den dagen då du sätter dig rakt på en hummla och köper en :stupido2::stupido2::stupido2: ha det gott /Mulder

Mr J
2009-04-11, 23:10
härlig skånsk blås hindrar inte sanna modellflygtokar att söndagsflyga lite..yehhh

Mr J fick till den bästa spinnen:lollypop:


Hade det inte blåst så f*rbannat skulle du fått se en riktig flatspinn... :tongue:

POD
2009-04-12, 10:33
Härligt att se alla filmer som kommer upp, nu när alla börjar
lufta sin vingar.

pilotkalle
2009-04-12, 17:45
Peter är aldrig nervös det är killen som flyger ALLT och VÅGAR flyga allt och KAN flyga allt mot vissa andra eller hur Wesse? /Mulder


Usch, nu blir jag generad :blush:.