handdator

Visa fullständig version : Måste bara ge tummen upp för Above All Ultimate



streem
2009-04-12, 19:55
Nu har jag flygit min lilla kärra 4 gånger och jag bara står och ler hela tiden
den är ju så himla rolig så jag ligger sömnlös varje natt och längtar att
få ta upp den igen! :)

Går riktigt jäkla bra med asp 61 fs som fullkontroll säger!
Tänkte först elkonvertera den men satte í asp´n istället
vilket jag inte ångrar.

Ett Hett Tips!

staflaraf
2009-04-13, 14:45
Nu har jag flygit min lilla kärra 4 gånger och jag bara står och ler hela tiden
den är ju så himla rolig så jag ligger sömnlös varje natt och längtar att
få ta upp den igen! :)

Går riktigt jäkla bra med asp 61 fs som fullkontroll säger!
Tänkte först elkonvertera den men satte í asp´n istället
vilket jag inte ångrar.

Ett Hett Tips!

Fan då kanske man skulle få arslet ur vagnen å ge sig en sån i present kanske?

kenneth67
2009-04-13, 20:46
ok härligt att du är nöjd med din ... tyvärr så har jag inte fått upp min .. tankade upp den och skulle justera in motorn (ys 63 innan jag monterade kåpan ... men lyckan dog i samma sekund som pumpen började trycksätta tanken ... så nu hear jag en ultimate som är indränkt i bränsle pga att tanken sprack omgående !! är väl bara en tids fråga innan den börjar dela sig i mindre bitar pga att limmningarna ger upp av allt bränsle å olja !

freddan_6
2009-04-17, 12:36
ok härligt att du är nöjd med din ... tyvärr så har jag inte fått upp min .. tankade upp den och skulle justera in motorn (ys 63 innan jag monterade kåpan ... men lyckan dog i samma sekund som pumpen började trycksätta tanken ... så nu hear jag en ultimate som är indränkt i bränsle pga att tanken sprack omgående !! är väl bara en tids fråga innan den börjar dela sig i mindre bitar pga att limmningarna ger upp av allt bränsle å olja !
Finns lösningar på oljeindränkt balsa, se http://svensktmodellflyg.se/forum1.asp?viewmode=1&msgid=12244&page=279&CurrentMainTopic=1.
m.v.h. //Fredrik