handdator

Visa fullständig version : Vit depron



Stig H.
2009-04-28, 08:28
Hejsan,
Verkar som om depron i lösvikt är lite av bristvara - åtminstone här i mellan-Sverige. Ingen av handlarna på den stora innomhusgalan i Kristinehamn nu senast hade något att sälja, och Fullkontroll i Örebro vill inte ta hem varan längre enligt senaste news...

Kan någon ge tips om butiker som har vit depron på inte allt för långt avstånd från Karlstad ?

M v h
Stig H.

McRegor
2009-04-28, 09:44
Hej,
Autopartner i Eskilstuna brukar ha depron hemma - sök på artikelnr APDEPRON3 på deras hemsida - http://autopartner.jetshop.se/
Hälsningar
Roger

Robert_s
2009-04-28, 09:47
Hej!

Finns i Kil har jag för mej...

Stig H.
2009-04-28, 11:10
Hej!

Finns i Kil har jag för mej...

Hallå där, kan du kanske luska ut en adress åt mej - klubbförråd eller byggvaruhandel ?

Stig

Robert_s
2009-04-28, 11:16
Hallå där, kan du kanske luska ut en adress åt mej - klubbförråd eller byggvaruhandel ?

Stig


I Kil´s bygglokal har ja för mej att jag har sett 3mm och 6mm

Stig H.
2009-04-28, 20:54
Eventuellt har en av våra lokala klubbar i Kil ett eget lager depron således. Va' bra. Återstår att se om det existerar fortfarande och om det går att köpa loss några flak.....!
Stig H.

Robert_s
2009-04-28, 21:56
Eventuellt har en av våra lokala klubbar i Kil ett eget lager depron således. Va' bra. Återstår att se om det existerar fortfarande och om det går att köpa loss några flak.....!
Stig H.

Det går hur bra som hellst! säg vilken storlek du ska ha så kan jag hämta det åt dej imorron kväll!