handdator

Visa fullständig version : Fling över byn



Lasse
2009-06-05, 22:52
Ikväll flög jag med min elektrifierade Fling, fick en idé om att filma lite men saknar kamera så min mobiltelefon, fastsatt med gummiband, fick följa med upp. Kvalitén blev inte så bra men man ser litegrann av min vackra by iaf :)


http://www.youtube.com/watch?v=yo9gcPgTiuI

mulder
2009-06-05, 23:04
Ja man tackar för filmen, lite annorlund musik /Mulder

Mats J
2009-06-05, 23:07
Ahh vilken härlig kvällsflygning med flingen, å bara nedanför huset:)
Jag tog en sväng med puddlen på gåssjön o de känns som att det var år o dar sen de var så stilla i luften:D

Mvh Mats J

ronas 22
2009-06-05, 23:11
vilken härlig flygtur över den vackra byn:):thumbup::thumbup:

/ronas

QatHome
2009-06-05, 23:21
Stämningsfullt värre :)

wesse
2009-06-06, 09:05
nu snackar vi romatikfilm vackra vyer över Norrland o sen en bild på en skäggig norrlänning i kortbyxor..oj oj nu längtar man opp till igen:lollypop:

Sjuntorparn
2009-06-06, 17:46
Japp Lars!

Det är bara att hålla med, fint och stämningsfullt!
Vad var det för visa vi fick lyssna till? Klart annorlunda och utstickande :thumbup:

Skulle det sen vara så att du har en högupplöst version av din avatar-bild att lägga ut här på tråden skulle det uppskattas, det verkar vara en riktigt fullpoängare till bild!

mvh Grefen af Sjuntorp

Lasse
2009-06-06, 18:06
Japp Lars!

Det är bara att hålla med, fint och stämningsfullt!
Vad var det för visa vi fick lyssna till? Klart annorlunda och utstickande :thumbup:

Skulle det sen vara så att du har en högupplöst version av din avatar-bild att lägga ut här på tråden skulle det uppskattas, det verkar vara en riktigt fullpoängare till bild!

mvh Grefen af Sjuntorp

Roligt att ni gillar den, blir nog ett par vändor till med Flingen ikväll :)

Det är en lokal grupp som heter Euskefeurat, med Ronny Eriksson som sångare, visan heter Norrbotten :)

Bilden är tagen en dag då vi hade sjöflyg hos en klubbmedlem, riktigt fint, såna dagar och kvällar man längtar tillbaka till.

http://i221.photobucket.com/albums/dd122/Rackelsmurf/025.jpg

Lasse
2009-06-06, 18:08
nu snackar vi romatikfilm vackra vyer över Norrland o sen en bild på en skäggig norrlänning i kortbyxor..oj oj nu längtar man opp till igen:lollypop:

Ja det var ju +5 grader så det är klart kortbyxorna sitter på :thumbup:

Sjuntorparn
2009-06-06, 18:30
Man bugar och bockar ner till tårna Lars!

Det var som jag misstänkte, den bilden var verkligen en högpoängare,
har inte det minsta svårt att förstå att man längtar till en sån kväll. :thumbup:

mvh Grefen af Sjuntorp :-)