handdator

Visa fullständig version : Midsommarfirande på Ripa Modellflygfält



Ripa
2009-06-07, 21:24
--------------------------------------------------------------------------------

Traditionsenligt firar vi Midsommar på Ripa Modellflygfält.

Vi hälsar alla modellflygare välkomna att fira midsommar och dela den sociala gemenskapen med oss.

OBS!
Inget vanligt meeting, syftet är att träffas för att fira midsommar, äta, dansa runt midsommarstången och för att ha trevligt tillsammans.

Fritt flygande hela helgen från kl 9.00 -22.00

Mvh
Mats Erlandsson
www.ripamfk.com

Thomas
2009-06-14, 22:19
Jag Bokar en husvagnsplats...

Ripa
2009-06-16, 17:26
Hej Thomas!

Vi har bokat upp samma plats som du/ni får bo på under Ripalägret, så hinner ni känna er himmastadda tills dess.

Välkomna till Ripa!

Mvh
Mats

www.ripamfk.com

wesse
2009-06-16, 17:29
--------------------------------------------------------------------------------

Traditionsenligt firar vi Midsommar på Ripa Modellflygfält.

Vi hälsar alla modellflygare välkomna att fira midsommar och dela den sociala gemenskapen med oss.

OBS!
Inget vanligt meeting, syftet är att träffas för att fira midsommar, äta, dansa runt midsommarstången och för att ha trevligt tillsammans.

Fritt flygande hela helgen från kl 9.00 -22.00

Mvh
Mats Erlandsson
www.ripamfk.com (http://www.ripamfk.com)

tycker det är lite synd att flygningen börjar så sent på dagen:sarcastic:

Ripa
2009-06-16, 17:39
Hej Wesse!

Tag du med din gröna Slemmy och flyg dygnet runt, jag tror inte du blir speciellt populär om du startar 06.00 med din Yak.

Jag vill minnas att det fanns en qvinna på fältet som hotade att skjuta ner din högljudda modell senast du flög innan tuppen gått upp.

Mvh
Mats
www.ripamfk.com

Thomas
2009-06-17, 06:51
Vi har bokat upp samma plats som du/ni får bo på under Ripalägret, så hinner ni känna er himmastadda tills dess.
Thanks!
På Ripa känns det ALLTID som himma...

Thomas
2009-06-22, 11:03
Tack för en trevlig helg, trots lite dåligt (normalt??) sommarväder...
Nån som har bilder??
Nu ser vi fram emot en fullproppad vecka 29!

Ripa
2009-06-22, 17:41
Hej Thomas och alla andra som gästade Ripa under midsommarhelgen.

Det finns nog gott om bilder från helgens aktiviteter, själv har jag några bilder i min kamera, men tyvärr har jag ännu inte fått tid att lägga upp dessa, men de kommer troligtvis i morgon kväll.

Thomas/ Hur blev dina filmer från helgen, du kan väl lägga ut en liten snutt så länge.

I kväll håller meetingkommitén på Ripa möte ang Ripalägret, vi är nu fullt sysselsatta med detaljplanering för veckans aktiviteter.
Vi inleder också den ödmjuka förhandlingen med våra regionala vädergudar.

Än finns det tält/husvagnsplatser kvar till årets Ripaläger så jag passar på att hälsa alla modellflygare välkomna till årets Ripaläger.
Boka gärna för att säkerställa el-plats.

Mvh
Mats
www.ripamfk.com