handdator

Visa fullständig version : Minimeeting hos Sunday Team



wesse
2009-08-09, 22:56
Här kommer första delen av lite film från Hultsfreds Airport där vi fick extraordinärt besök från Mönsterås och det droppade in mer och mer folk så det blev en minimeeting helt plötsligt:lollypop:


Flyg hos sunday Team i hultsfred del 1

http://www.youtube.com/watch?v=BG6ajCd2LvA

Flyg hos sunday Team i hultsfred del 2

http://www.youtube.com/watch?v=z-16r4p3f7A

Flyg hos sunday Team i hultsfred del 3

http://www.youtube.com/watch?v=0pMOUuuQI1M

Per P
2009-08-10, 08:26
STORT TACK till Söndagsgänget i Hultsfred för en mycket trevlig dag/kväll igår med mycket flyg och trevligt sällskap! Extra tack till Wesse som fixade med grill och bjöd på korv åt alla som ville ha. Det var jättetrevligt igår, och jag hoppas vi kan göra detta oftare! Välkomna till Mönsterås nästa gång =)

LAB
2009-08-10, 08:51
Kanon filmer i högsta underhållnings klass:thumbup::thumbup::thumbup:

bokis
2009-08-10, 09:10
Mums wesse!! O med flygfilmer åsså!!!

matbos
2009-08-10, 09:31
Härligt Grabbar luftens hjältar.

Johnny
2009-08-10, 09:52
Kanon bra Wesse.
Vi kommer ned en helg.

Mvh. Johnny.

wesse
2009-08-10, 10:25
Mums wesse!! O med flygfilmer åsså!!!
Sorry Bokis fick med lite flyg!! blev sen i natt och jag orkade inte klippa så mycket ska bättra mig ... Kram


Kanon bra Wesse.
Vi kommer ned en helg.

Mvh. Johnny.

Ja du Johnny ni är välkomna ta med dig Vindfallet oxå om han törs:sarcastic:

Mats J
2009-08-10, 11:31
Klavins såg ju oförskämt fräsch ut, jag tror inte att han är allergisk mot cubbar:D
Tack för filmer och många skratt de mår man gott av:)

Mvh Mats J

Sigun
2009-08-10, 12:20
Stackars Slammis som har såna håriga kompisar.. förstår inte hur han orkar med honom :sarcastic::sarcastic:

Ni verkar haft en trevlig eftermiddag/kväll i allafall.
/Martin

Dick
2009-08-10, 13:08
härliga filmer :)

qrt
2009-08-10, 13:32
Kan bara instämma med Per_P :lollypop:. Synd bara att Klavins lider av den allvarligaste formen av Cub-allergi :sarcastic:men jag tror att dengår att bota med små doser av CUB :thumbup:.
Melhores cumprimentos
/Kurt

gimbo
2009-08-10, 13:51
Yeah Hard Men :D
Tack för filmerna. Alltid samma underbara klass :)

Slamsugaren
2009-08-10, 17:11
Idag,måndag så svider det när jag går på toan:icon_butt:
Tackar för en härlig kväll hos söndagsgänget!:thumbup:

Sjuntorparn
2009-08-10, 20:54
En alldeles lysande underhållning, skulle tro att det bara är "qrt" som är någorlunda normal i det gänget :-D , skrattar så jag gråter innemellan :-D

mvh Grefen af Sjuntorp


PS. Ska till Målilla å´ titta på speedway i helgen, undra om H-fred ligger på vägen dit? Man kanske ska ta sig en tur förbi :-D


Edit: efter att ha tittat på kartan kan jag konstatera att H-fred & Målilla inte ligger allt för lång isär (rodnar) :sarcastic:

Zkeeter
2009-08-10, 22:49
Tack för filmerna!
MEN..
Att HARD MAN inte var så hård trots allt kom som en shock!:(

Men det är klart..
Vill inte byta gaffel med dig Wesse..:icon_pai:

wesse
2009-08-10, 23:53
Tack för filmerna!
MEN..
Att HARD MAN inte var så hård trots allt kom som en shock!:(

Men det är klart..
Vill inte byta gaffel med dig Wesse..:icon_pai:


en korrekt översättning av hard man är ju egentligen besvärlig man så då tycker jag det passar kanon i detta fall:sarcastic:

wesse
2009-08-10, 23:56
En alldeles lysande underhållning, skulle tro att det bara är "qrt" som är någorlunda normal i det gänget :-D , skrattar så jag gråter innemellan :-D

mvh Grefen af Sjuntorp


PS. Ska till Målilla å´ titta på speedway i helgen, undra om H-fred ligger på vägen dit? Man kanske ska ta sig en tur förbi :-D


Edit: efter att ha tittat på kartan kan jag konstatera att H-fred & Målilla inte ligger allt för lång isär (rodnar) :sarcastic:

det är en hel mil mellan Målilla o Hultan:lollypop: slå en pling om du blir flygsugen..

wesse
2009-08-11, 15:58
Efter att Klavins såg Kurts Cub så har marken skälvt hårt runt flygplatsen... Skanska fick rycka ut o laga sprickor i betongbanan innan vi kunde fortsätta med våran söndagsutövning igen....