handdator

Visa fullständig version : Äntligen är det dags



wesse
2009-08-13, 16:11
:thumbup:ljuvliga tider väntar oss:thumbup:


http://www.youtube.com/watch?v=wX79Km7ZMbU

matbos
2009-08-13, 16:55
Våga vägra winter men ändå heja Wesse fina maskiner är det.:thumbup:

wesse
2009-08-13, 19:43
:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:*Euforin sprider sig*:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

YouTube - Wintertime

DrHanke
2009-08-13, 19:50
wesse det är SOMMAR!! vinter kallt å snö... nä jag vill ha mer sol å korta kjolar ett tag till :)

Mr J
2009-08-13, 20:15
Tokfrans!
Men jag gillar V-formen på öronlapparna :sarcastic:

Snickarjävel´n
2009-08-13, 20:18
De e för att han ska stå stabilt i snålblåsten :sarcastic:

LAB
2009-08-13, 20:22
:banghead: :banghead::banghead:

lassebetong
2009-08-13, 20:35
Nu se det snöar, nu se det snöar, det var väl roligt hurra!!!!!:thumbup: :thumbup:
Ja jag håller med dig wesse, men kanske inte vad gäller foamis utan för att jag gillar snö.
Men skall ändå passa på att njuta av sommaren så länge som den varar.
Kommer gärna och flyger foamis hos er i vinter, om man får.

/Lasse

JerryD
2009-08-13, 21:10
wesse det är SOMMAR!! vinter kallt å snö... nä jag vill ha mer sol å korta kjolar ett tag till :)
Du får väl gå klädd som du vill, utan att någon har nåt med de' o göra:sarcastic:

wesse
2009-08-13, 21:18
Du får väl gå klädd som du vill, utan att någon har nåt med de' o göra:sarcastic:

Skulle vara ljuvligt att se Hanke i kjol men han törs inte....moahaha

Thomas
2009-08-13, 21:46
Wesse, Tips från coachen:
Ring brandkår'n och be dom spruta lite skum i trädgår'n, sen kan du rulla dej i "snö"!





OM du gör det vill vi givetvis ha det dokumenterat...

Zkeeter
2009-08-13, 23:10
Tack för filmerna och längtan till inomhusfighterna i vår lite för lilla flygarlokal..

En stilla undran bara...
Var i hela .... ... .. är pdf:erna till din designade depronflaxare???????
Kan Östling med flera så kan du!:icon_pai:

Jag vill flyga en "WESSLING" i vinter!:dance3:

POD
2009-08-14, 09:13
Jag tror vintersnuvan är på väg med stormsteg till H-fred.!!

matbos
2009-08-14, 09:52
Jag tror att det börjar finnas fler tomtar än den beryktade Tomten i skogen :thumbup:

wesse
2009-08-14, 10:26
Tack för filmerna och längtan till inomhusfighterna i vår lite för lilla flygarlokal..

En stilla undran bara...
Var i hela .... ... .. är pdf:erna till din designade depronflaxare???????
Kan Östling med flera så kan du!:icon_pai:

Jag vill flyga en "WESSLING" i vinter!:dance3:

PDF?? Sånna högteknologiska grunkor kan jag inget om... Jag tar en stållinjal och olika grytlock o ritar på en kartongskiva sen får man en wessefomie... Spännvidd o dylika mått snor jag från andra modeller... Om du vill ha en sunday team fomie får du komma hit o hämta en... Yehhh

Benpa
2009-08-14, 17:07
ååååh ljuvliga vintertider :)

Men nu fattas endast en snowmie, en flygande foamie snögubbe, det får bli ditt nya projekt, det vill jag se! :thumbup:

mulder
2009-08-14, 17:35
Pilotkalle har en, Dragon har en, Magne Lundin har en, Jacob har en, Mulder har en, mfl, vad då har en? Jo en fotogenlampa i planet som sprider ljus i mörkret, som i kylan sprider duktigt med värme och som alltid sprider en massor av glädje, Wesse har du fått någon slags el-chock när du flyger med denna där el-skiten eller du bara är så tokig, hmm vinter, man längtar inte till vintern och flyga fomies verkar vara hälsoskadligt, släpp detta nu och börja flyga fotogen, mannen kom igen nu....... /Mulder

wesse
2009-08-14, 19:19
Pilotkalle har en, Dragon har en, Magne Lundin har en, Jacob har en, Mulder har en, mfl, vad då har en? Jo en fotogenlampa i planet som sprider ljus i mörkret, som i kylan sprider duktigt med värme och som alltid sprider en massor av glädje, Wesse har du fått någon slags el-chock när du flyger med denna där el-skiten eller du bara är så tokig, hmm vinter, man längtar inte till vintern och flyga fomies verkar vara hälsoskadligt, släpp detta nu och börja flyga fotogen, mannen kom igen nu....... /Mulder

Fomies är njutning på högsta nivå..Detta isolermatriell har skänkt mig mången stunden av skratt och eufori... Snart kommer kylan och mörker till vårt avlånga land då blir det glädjetårar tillsammans med fomiekärlek i byggrummet..jag vet att ni getter har svårt att flyga och bygga fomies men ni har säkert kul med getskiten oxå även om det är en enklare nivå... Moahahaha

MonaHMFK
2009-08-14, 20:47
jag måste också skaffa en sån fomie,såg väldigt kul ut.
vad kan man sälja för att ha råd med en sån+grejer till?:sarcastic:

mulder
2009-08-15, 08:08
Fomies är njutning på högsta nivå..Detta isolermatriell har skänkt mig mången stunden av skratt och eufori... Snart kommer kylan och mörker till vårt avlånga land då blir det glädjetårar tillsammans med fomiekärlek i byggrummet..jag vet att ni getter har svårt att flyga och bygga fomies men ni har säkert kul med getskiten oxå även om det är en enklare nivå... Moahahaha

Okej, jag skall fundera på att bygga en sådan i höst/vinter för om det nu är så roligt som ni säger så vill jag inte missa detta, ha det gott /Mulder

Sigun
2009-08-15, 20:23
Hej Mikael
Bygg en eller ett par så är du välkommen upp till oss i Tingsryd men dem i vinter :). Som Ingemar Thern brukar säga "Att man får ha så roligt med byxorna på"