handdator

Visa fullständig version : Sunday Team Shirt



wesse
2009-08-21, 18:34
http://www.youtube.com/watch?v=dPFn_rDHurI

Slamsugaren
2009-08-21, 18:49
Jag tror det va den vackraste T-shirten jag sett dig i !:man_in_love:

pilotkalle
2009-08-21, 19:01
Tål dina depronplan vatten för det står ju på vingen att den ska badass:sarcastic:?

Kommer inte entrecoten från en ko, det som du steker ser ju ut som fläsk-karré (nöffnöff), måste vara några lustiga kor ni har i småland.

Daniel L
2009-08-21, 19:02
asså jag kan förstå att klavis tycker illa om gula cubar, det kan jag hålla med om.

Men gröna cubar L4 är ju riktigt fin. eller är det förbjudet att ha sådan tröja då med;)
http://www.rcflyg.se/forum/picture.php?albumid=45&pictureid=1188
http://www.rcflyg.se/forum/picture.php?albumid=45&pictureid=1187

wesse
2009-08-21, 19:10
Tål dina depronplan vatten för det står ju på vingen att den ska badass:sarcastic:?

Kommer inte entrecoten från en ko, det som du steker ser ju ut som fläsk-karré (nöffnöff), måste vara några lustiga kor ni har i småland.


jo vi har lustiga Kor och lustiga saker i största allmänhet häromkring:thumbup:

pilotkalle
2009-08-21, 19:15
jo vi har lustiga Kor och lustiga saker i största allmänhet häromkring:thumbup:


Det har jag redan förstått:).

wesse
2009-08-21, 19:18
asså jag kan förstå att klavis tycker illa om gula cubar, det kan jag hålla med om.

Men gröna cubar L4 är ju riktigt fin. eller är det förbjudet att ha sådan tröja då med;)
http://www.rcflyg.se/forum/picture.php?albumid=45&pictureid=1188
http://www.rcflyg.se/forum/picture.php?albumid=45&pictureid=1187

Ringde och pratade med Klavins om detta just och han blev lite halvillamående av dom gröna Cubbarna och sa bestämt att det funkar inte....

K-dala Anders
2009-08-21, 20:00
den va riktigt fin tröjan :thumbup: ja nu är vi snart Sveriges kändaste modell flyg gäng :P vi är ju lätt de coolaste:icon_butt:

wesse
2009-08-21, 20:29
den va riktigt fin tröjan :thumbup: ja nu är vi snart Sveriges kändaste modell flyg gäng :P


jag skulle nog föredra mest ökända:sarcastic:

Snickarjävel´n
2009-08-21, 20:44
Fan Wesse ..... du börjar bli riktigt skarp på å flyga :thumbup:

wesse
2009-08-21, 21:18
Fan Wesse ..... du börjar bli riktigt skarp på å flyga :thumbup:


måste nog erkänna att det är mina fomies som självflyger:)

har börjat växa fram SundayTeam fomies till alla i vårt lilla sällsamma gäng men mitt materiell är slut för stunden:banghead:

wesse
2009-08-21, 21:24
vi har ju detta året fått tillökning av välsjungande modellflygare oxå:thumbup:

Jerry och Anders Söderberg

dom fixar all typ av musik medans vi flyger sällsamt till dessa ljuva toner:lollypop:
Gittarmannen Anders har bara flygit i ca tre månader och börjat träna på rollande cirklar så jag tror det blir fart på honom till nästa sommar:thumbup:

POD
2009-08-21, 22:21
Jag tror det va den vackraste T-shirten jag sett dig i !:man_in_love:

Kan bara hålla med dig slammis, den var riktigt nice! Här har du lyckats Wesse!

K-dala Anders
2009-08-21, 22:47
herjer roll är ju målet att jag ska kunna innan utomhus flyg perioden är över:P annars får jag skaffa skidor till rushen :P men visst det kan ta 2 år innan jag kan de me.. :sarcastic:

wesse
2009-08-22, 10:18
I dag fick Klavins sin Fomie och han blev tårögd:sarcastic:

Sigun
2009-08-22, 10:38
Vem skulle inte bli tårögd av att få en foami av Wesse...:bawling::bawling:.

Ser att du inte har några vingstöttor alls på dina foamies Wesse. Har du kolfiberlist i både framkant och bakkant istället?. Kör du med 3x1mm:s lister ? eller vad har du för doningar för att de ska hålla för de tuffa tag som du utsätter dina foamies för :)

(Mer byggbilder och närbilder på dina lösningar önskas..)

/Martin

matbos
2009-08-22, 10:40
Den var fin den.:thumbup: Jag såg oxå Klavins byggmateriel hög där på tomten oj vad många flyg det kan bli av den. :sarcastic:

mulder
2009-08-22, 19:39
Vem skulle inte bli tårögd av att få en foami av Wesse...:bawling::bawling:.

Ser att du inte har några vingstöttor alls på dina foamies Wesse. Har du kolfiberlist i både framkant och bakkant istället?. Kör du med 3x1mm:s lister ? eller vad har du för doningar för att de ska hålla för de tuffa tag som du utsätter dina foamies för :)

(Mer byggbilder och närbilder på dina lösningar önskas..)

/Martin

Ähhhh hovra belastar inte vingen så hårt, han kan ju bara hovra:banghead: /Mulder

wesse
2009-08-22, 21:43
Ähhhh hovra belastar inte vingen så hårt, han kan ju bara hovra:banghead: /Mulder

kan inte hovra heller mulder det är bara filmfejk:banghead:

wesse
2009-08-22, 21:55
Vem skulle inte bli tårögd av att få en foami av Wesse...:bawling::bawling:.

Ser att du inte har några vingstöttor alls på dina foamies Wesse. Har du kolfiberlist i både framkant och bakkant istället?. Kör du med 3x1mm:s lister ? eller vad har du för doningar för att de ska hålla för de tuffa tag som du utsätter dina foamies för :)

(Mer byggbilder och närbilder på dina lösningar önskas..)

/Martin

använder kolfiber halvrund 3mm i framkant och 3*1 i bakant på vingen.. på stabben o sida har jag en bit 3*1 här är lite bilder och jag jagar inte vikten så mycket längre då man averkar en eller två fomies i veckan på tokerier..

Zkeeter
2009-08-22, 22:44
En stilla undran..
Jag som vann en Cub på lotteri, och måste få upp den till nästa sommar för att blidga mina flygvänner (och givaren)..
Kan inte jag få skaffa mig en tröja i alla fall?:icon_pray:
För jag ville nog inte ha en Cub.. tror jag...:girl_cray3:
Snälla Clavis!:icon_pai:

MonaHMFK
2009-08-22, 22:59
vilken snygg tröja du har. synd att man själv inte får ha en sån.
jag är ju en såndär cub-ägare.:sarcastic: