handdator

Visa fullständig version : Mera kärlek



wesse
2009-09-03, 18:24
http://www.youtube.com/watch?v=VWMOJdtdpnQ :lollypop::lollypop:

wezpa
2009-09-03, 22:42
Du ska veta att det nästan är höjdpunkten på dagen att komma hem från skolan och lyssna på dig, man blir helt lycklig av att höra din härliga inställning till livet :)

Ha det bra!//Jesper, Grisslehamn

Sigun
2009-09-03, 23:01
Härligt med foamies Wesse, nästan så man börjar längta till inomhus säsongen nu :). Snygga blir de med dina foamies. Ser att du kör med seriösa länkage med.

/Martin

wesse
2009-09-04, 09:49
Härligt med foamies Wesse, nästan så man börjar längta till inomhus säsongen nu :). Snygga blir de med dina foamies. Ser att du kör med seriösa länkage med.

/Martin

seriösa länkage till en seriös man juh:lollypop:


Du ska veta att det nästan är höjdpunkten på dagen att komma hem från skolan och lyssna på dig, man blir helt lycklig av att höra din härliga inställning till livet :)

Ha det bra!//Jesper, Grisslehamn

det va snälla ord! Nu har du Jesper gjort min dag sällsam..

Dick
2009-09-04, 14:05
alltid lika kul o se en film från wesse, blir lite avundsjuk på dina foamies e ju kanon snygga..

Daniel L
2009-09-11, 00:17
humm du kanske borde köpa uhu por direkt ifrån fabriken i typ 10kg förpackningar;)

Men nu när du bygger så många fomisar så kan du väll inte köpa en massa axi motorer och futaba servon eller??

Vad har du för elektronik i dem?

Snickarjävel´n
2009-09-11, 06:01
120gram kärlek , de e livet :thumbup::sarcastic:

wesse
2009-09-11, 08:24
humm du kanske borde köpa uhu por direkt ifrån fabriken i typ 10kg förpackningar;)

Men nu när du bygger så många fomisar så kan du väll inte köpa en massa axi motorer och futaba servon eller??

Vad har du för elektronik i dem?


skulle nog gärna vilja ha axi o futaba i dom alla men det blir för dyrt så jag letar mest det billigaste som finns på nätet...har dock inte funnit någon motor som enligt mig slår axis... servon tycker jag funkar med alla som är runt 9 gram....

bygg fomies och förändra världen..yehhhh

MarcusG
2009-09-11, 08:24
120gram kärlek , de e livet :thumbup::sarcastic:

Men... hur tolkar man det att "ju mindre det väger, desto mer förälskad blir man"?:sarcastic:

wesse
2009-09-11, 08:26
Men... hur tolkar man det att "ju mindre det väger, desto mer förälskad blir man"?:sarcastic:


en fomie under 120 gram är alldeles för het för mig håller mig till 150 gram och oppåt dom är mer lättskapade:lollypop: